En der har erfaring med fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.821 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Ønskebarnet

Er der en herinde der har været i stimuleret fryseforsøg som kan hjælpe med et par spørgsmål ????

* Hvor langt er man ca ved æo ?

* Hvad var cellerne på jeres æg til æo ?

* Har taget crinone i 4 dage inden æo men først en uge efter er jeg begyndt at få lidt brystspændinger...er det crinonen der driller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Mutti2

Ønskebarnet skriver:

Er der en herinde der har været i stimuleret fryseforsøg som kan hjælpe med et par spørgsmål ????

* Har taget crinone i 4 dage inden æo men først en uge efter er jeg begyndt at få lidt brystspændinger...er det crinonen der driller ?

Vil da lige give en "upper" i tilfælde af der er nogen der ligger inde med et svar, som ikke har set dit indlæg

Held og lykke med det

Knus

Anmeld

3. september 2012

M (:

Ønskebarnet skriver:

Jeg har ikke selv været i behandling, men har gennem min tid herinde læst mig til, at man er 2+0 ved æo..

Held og lykke med projektet! 

Anmeld

4. september 2012

Nessie

Vi har fået lagt fryseæg tilbage 2 gange, og det er ligesom på friske æg, at man så er 2+0 på den dag man får dem lagt tilbage.

Det var 4-5 cellede æg vi fik lagt tilbage.

det kan sagtens være Crinonen der driller, den kan give mange symptomer, og ret hurtigt, så man kan desværre ikke rigtig stole på nogele tegn.

Held og lykke til dig

Anmeld

4. september 2012

Musse21

Ønskebarnet skriver:

crinonen kan sagtens være skyld i det. Mine bryster føltes som om de er ved at eksplodere!! Og brystvorterne er endnu være det gør helt ondt

Anmeld

5. september 2012

Ønskebarnet

Okay tak for svarene

Jeg satser på at teste i weekenden...ja ja jeg ved godt det er fy  

Anmeld

5. september 2012

Neki

Ønskebarnet skriver:

Jeg har kun været i ustimulerede fryseforsøg, men mine æg var 8 og 10 cellede ved ÆO. Jeg blev, for første gang nogensinde, gravid med et fryseæg, så jeg er klart fortaler for fryseforsøg At jeg så mistede igen er jo en helt anden sag!

Er selv i gang med endnu et frys, så jeg krydser for at vi begge er heldige denne gang

Hvor mange celler var dine æg ved ÆO?

Anmeld

5. september 2012

Ønskebarnet

jeg ved faktisk ikke hvor mange celler de var men det var pænt mange...de æg havde travlt sagde hun.

de var 8 cellet da de kom på frys.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.