Hvor finder jeg billigst Disney dvd'er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Loa

Er der noget der har et godt bud på det?

Vil gerne have dem alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Loa skriver:

Er der noget der har et godt bud på det?

Vil gerne have dem alle sammen

Jeg køber de fleste af mine DVDer på Amazon.co.uk.
Du kan dog oftest ikke vælge dansk som sprog, men min datter taler engelsk, så hun er ligeglad.

Ellers kan du vel prøve trendsales og ebay?

Anmeld

3. september 2012

wamse

Kig efter dem i Føtex og kvickly fx, der sælger de ofte ældre tegnefilm meget billigere Det er ihvertfald et forsøg værd

Anmeld

3. september 2012

Silas&Mille

Det er længe siden jeg selv har brugt siden, men for nogle år siden købte jeg de fleste af dem jeg har hos Moviezoo.dk

Men ellers så hold øje med reklamerne fra Føtex, Bilka, Kvickly osv, de har dem nogle gange til ok priser.

Kig eventuelt også på CDON.com, de har også haft gode priser på Disney DVD'er en gang imellem.

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Kig evt i læsehesten eller stereo studio, de plejer at have billige film generelt.

Anmeld

3. september 2012

Camilla <3

Der er vidst en samlet box i bilka, føtex eller lign. Kan ikke huske hvor ?  ellers hold udkig i blockbuster og bilka.. I bilka er der tit dobbeltpakker med 2 disney film for 100 ,- 

Du kommer liiige lidt for sent, vi har lige solgt alle vores 10 - 15 disney dvd'er.  

Anmeld

3. september 2012

Loa

Chancen skriver:

Der er vidst en samlet box i bilka, føtex eller lign. Kan ikke huske hvor ?  ellers hold udkig i blockbuster og bilka.. I bilka er der tit dobbeltpakker med 2 disney film for 100 ,- 

Du kommer liiige lidt for sent, vi har lige solgt alle vores 10 - 15 disney dvd'er.  

Øøøøv hehe....

Tak for svar alle, vil prøve alle jeres bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.