Der er 2 læger knyttet til vores lægehus. Vi har altid haft en fast, men han er meget populær, så det er så svært at komme igennem i telefon tiden. Da der var for mange i kø, skulle jeg prøve igen senere. Tænkte så at jeg kunne snakke med den anden læge. Han tog telefonen med det samme... Men da han bad om min datters CPR-nr, kunne han straks se at vi "hørte til" den anden læge og ville derfor ikke snakke med mig.... HVAD ER NU DET FOR NOGET?? Havde bare et generelt spørgsmål til MØB... Det kunne han da sagtens have svaret på....
Fungerer det også sådan i jeres lægehus? Troede da at lægerne hjalp hinanden... Men ak nej...
Det kan være i kan svare på spørgsmålet? Min datter har været forkølet i 4 dage nu, samtidig fik hun en tand. Hun har feber, men ikke voldsom (omkring 38,7) Hun er enormt pyllert og græder meget hvilket hun aldrig plejer. Men der er ingen problemer når hun skal sove. Det er om dagen i de vågne timer det er slemt. Hun virker ikke til at have ondt i ørerne, men er der ikke nogle børn der ingen symptomer har? Hun er snart 14 mdr.
Anmeld