Måske den er der.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. september 2012

CamillaP

Er ligenu igang med at skabe en ny tilværelse om at nu skal det være.
Jeg stoppede på p-piller 11. August og skulle have haft ægløsning lørdag.
Dog har min kæreste ikke været på toppen og vi havde derfor sidst sex onsdag aften og så igår aftes igen. Enormt ærgerligt tidspunkt ikke at have sex (ud fra hvad jeg har læst mig til)

Men hvad mener i? Er chancen der stadig?

Og hvornår kan jeg aller aller tidligst teste? (måske på lørdag hvor jeg ville være 3.0?)

Jeg håber så meget at der stadig er en chance!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

pemiro

CamillaP skriver:

Er ligenu igang med at skabe en ny tilværelse om at nu skal det være.
Jeg stoppede på p-piller 11. August og skulle have haft ægløsning lørdag.
Dog har min kæreste ikke været på toppen og vi havde derfor sidst sex onsdag aften og så igår aftes igen. Enormt ærgerligt tidspunkt ikke at have sex (ud fra hvad jeg har læst mig til)

Men hvad mener i? Er chancen der stadig?

Og hvornår kan jeg aller aller tidligst teste? (måske på lørdag hvor jeg ville være 3.0?)

Jeg håber så meget at der stadig er en chance!

Alt det med ægløsning synes jeg er svært, for måske er din krop stadig styret af hormonerne fra pillerne, det er der jo nogle der er i lang tid. Andre har ingen hormoner i kroppen den dag de smider dem, så det er svær lige at vide..

Mht at teste ville jeg vente til 4+0, for før det kan den vise negativ selvom du måske faktisk er gravid, og det er da dumt at blive skuffet unødigt...

Anmeld

3. september 2012

CamillaP

pemiro skriver:

Alt det med ægløsning synes jeg er svært, for måske er din krop stadig styret af hormonerne fra pillerne, det er der jo nogle der er i lang tid. Andre har ingen hormoner i kroppen den dag de smider dem, så det er svær lige at vide..

Mht at teste ville jeg vente til 4+0, for før det kan den vise negativ selvom du måske faktisk er gravid, og det er da dumt at blive skuffet unødigt...

Ja har godt hørt at det kan tage lang tid. Men ihh hvor jeg håber. Jeg frygter dog rigtig meget at det skal blive en skuffelse igen og igen.

Nok rigtig at det er en god ide at vente med at teste, det kribler bare i fingrene for at få det gjort.

Anmeld

3. september 2012

S.Maria

Tror godt der kan være en lille chance. 

Vent med at teste til dagen efter du skulle have haft din mens 

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

Synes du skal vente med at teste!

Jeg kunne heller ikke vente med at teste, og testede positiv 3+0! 5+0 fik jeg min mens, så har nok haft en bio, men det var godt nok svært at acceptere. Nu har jeg lige testet meget svagt positivt i lørdags hvor jeg var 4+6, men fredag testede jeg negativ, så denne gang ville jeg jo slet ikke have kunne teste da jeg var 3+0, så jeg var blevet svært skuffet. VENT VENT VENT! En negativt reslutat, eller et positivt resultat som så ender i en bio er altså alt for hårdt for psyken.

Anmeld

3. september 2012

baby012

Det er jo svært at sige... Men for de fleste tager det jo lidt tid at få hormonerne at komme ud af kroppen, mener jeg fik a vide det kunne tage op til 12 måneder.. Men synes du skal vente og se om du går over tid og så krydser jeg fingre for de to magiske streger  

Anmeld

3. september 2012

pemiro

CamillaP skriver:

Ja har godt hørt at det kan tage lang tid. Men ihh hvor jeg håber. Jeg frygter dog rigtig meget at det skal blive en skuffelse igen og igen.

Nok rigtig at det er en god ide at vente med at teste, det kribler bare i fingrene for at få det gjort.

Ja det er en fandens ventetid...

for at den gyldne streg dukker op når du går over tid

Anmeld

7. september 2012

CamillaP

Næsten ulidelig ventetid det her(!).
Jeg prøver alt hvad jeg kan at vente en uge endnu med at teste. Jeg havde aldrig i mig liv troet at dage som disse kunne være SÅ lange.
Men uanset hvad så hader jeg (og elsker) de symptomer jeg har. Dvs stikken/niven i underliv og igår aftes kunne jeg bare ligeså tydligt se samtlige blodårer i mine bryster hvilket slet ikke kan ses normalt.
Men ved også godt at min krop kan opføre sig mærkeligt efter p-pille stop....

Hvis jeg er gravid er jeg i dag 2+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.