Mmm... Sygedag for mig selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Muhmi

Bliver dejligt at kunne være syg i fred!! 

Snotten løber, øjnene løber og jeg ligner noget katten ikke engang har lyst til at slæbe med hjem....  Har haft en rigtig æv weekend hvor jeg bare har været syg med syg på og derfor har det været ekstra hårdt at skulle være på for Silas' skyld... Men i dag har jeg så taget en sygedag fra skole, så jeg kan komme mig helt og aldeles inden jeg tager i skole i morgen... Er helt alene hjemme... 

Så nu skal jeg ned og hente noget morgenbrød + guf til senere, komme hjem og spise morgenmaden og så står den ellers bare på gyserfilm (Resident evil 4 og Lovely Molly) og hygge i sengen, resten af dagen....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

B&J

EJ hvor lyder det bare hyggeligt altså film morgenmaden

og håber snart du får det meget meget meget bedre

det er ikke sjovt når man er syg...

daniel ligger også stadig syg så jeg tager en fridag med ham

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

B&J skriver:

EJ hvor lyder det bare hyggeligt altså film morgenmaden

og håber snart du får det meget meget meget bedre

det er ikke sjovt når man er syg...

daniel ligger også stadig syg så jeg tager en fridag med ham

Ej det sutter rumpe at være syg, men det er dejligt at man kan ynke lidt for sig selv herhjemme

Åårh lille pus da! Håber han snart kommer sig! Man føler sig så magtesløs når de små bliver syge

Anmeld

3. september 2012

Tulle28

Hvor lyder det dejligt (ja minus snot, selvfølgelig;-)) Jeg har også lige sendt mand og barn i vuggestue og været forbi bageren og har lavet kaffe, så NU skal jeg også lige sidde og hygge mig lidt. Er gravid 41+0, så jeg synes også det er helt på sin plads at slappe lidt af alene inden det går løs:-)

Dejlig dag til dig og rigtig god bedring:-)

Anmeld

3. september 2012

B&J

Muhmi skriver:

Ej det sutter rumpe at være syg, men det er dejligt at man kan ynke lidt for sig selv herhjemme

Åårh lille pus da! Håber han snart kommer sig! Man føler sig så magtesløs når de små bliver syge

ej så dårligt har han det slet ikke han havde 39igår og idag ingen ting han ville sku lige have en fridag hihihihihihi

så det tager vi lige også så hvis nu feberen skulle komme tilbage

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Det ER bare så  hårdt at være syg når man har små børn! Ja man kan ikke rigtig "tillade" sig at ligge syg *suk*

Jeg ønsker dig rigtig god bedring *S*

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

Tulle28 skriver:

Hvor lyder det dejligt (ja minus snot, selvfølgelig;-)) Jeg har også lige sendt mand og barn i vuggestue og været forbi bageren og har lavet kaffe, så NU skal jeg også lige sidde og hygge mig lidt. Er gravid 41+0, så jeg synes også det er helt på sin plads at slappe lidt af alene inden det går løs:-)

Dejlig dag til dig og rigtig god bedring:-)

Ahhh ja, lidt alenetid er bare guld værd nogle gange...

Håber du har dig en rigtig hyggedag og sender dig liiige en masse ve-støv 

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

B&J skriver:

ej så dårligt har han det slet ikke han havde 39igår og idag ingen ting han ville sku lige have en fridag hihihihihihi

så det tager vi lige også så hvis nu feberen skulle komme tilbage

Hehe, ej det er nu også dejligt lige at holde dem hjemme en ekstra dag, så man ikke bliver ringet op 2 timer efter man har afleveret dem

Anmeld

3. september 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Det ER bare så  hårdt at være syg når man har små børn! Ja man kan ikke rigtig "tillade" sig at ligge syg *suk*

Jeg ønsker dig rigtig god bedring *S*

Nej man kan nemlig ej... For selvom at faren her tog over med leg og så videre, så ville Silas jo stadig gerne have min fulde opmærksomhed, hvilket jo er fuldt forståeligt, men også rigtig hårdt.. 

men tak skal du i hvert fald have

Anmeld

3. september 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hehe, ej det er nu også dejligt lige at holde dem hjemme en ekstra dag, så man ikke bliver ringet op 2 timer efter man har afleveret dem

nemlig det gider man heller ikke... men han er rimelig tip top på nær man er lidt pivet men sådan er det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.