Så er Vuggen bestilt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2012

MorDk

Idag var jeg med min mor i BabySam og bestille en vugge til Lillepigen. Det var meningen vi selv skulle betale... meeeen det endte med at min mor betalte. Hun insisterede  Dejligt!! Der er 14 dages ventetid på madrassen... såååå hvis jeg føder før må hun starte med at ligge i sin lift. Meeen det går jo nok  Glæder mig sådan til at få den hjem ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

den er godt nok også rigtig fin!!! dejligt med uventet gaver. vh stine

Anmeld

2. september 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Idag var jeg med min mor i BabySam og bestille en vugge til Lillepigen. Det var meningen vi selv skulle betale... meeeen det endte med at min mor betalte. Hun insisterede  Dejligt!! Der er 14 dages ventetid på madrassen... såååå hvis jeg føder før må hun starte med at ligge i sin lift. Meeen det går jo nok  Glæder mig sådan til at få den hjem ♥

En fin vugge og dejligt mor betalte:-) Min mor er god til at sige det skal jeg nok købe:-)

Anmeld

2. september 2012

MorDk

StineW79 skriver:

den er godt nok også rigtig fin!!! dejligt med uventet gaver. vh stine

Ja *S* Den kan senere laves om til en lille bænk

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

Ja *S* Den kan senere laves om til en lille bænk

ej det er godt nok vildt smart!! vh stine

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Weeeh! De har idag ringet fra BabySam! Vuggen/madras står klar til afhentning! Henter den med kæresten i morgen! Var ellers 14 dages ventetid meeeen det må jo være et tegn på at Lillesøster snart kommer ud hihi...

Anmeld

6. september 2012

MorDk

Idag skal vi hente vuggen! Jeg glæder mig! Bliver dejligt at få den hjem og stå ved siden af sengen... (Venter spændt på lillesøster &hearts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.