Eeej hvor det ærger mig at der går så længe imellem mine besøg herinde. I min graviditet var jeg fast bruger, men hold da op der sker meget i vores liv.
Benjamin er blevet en dejlig lille gut på 16 mdr (14,5 mdr korrigeret).
Fys ser ham nu én gang om måneden (før hver 14. dag), og det går bare fremad. Han går nu ved ting, og er glad for sin gåvogn. Dog er han meget svag i hans ben, ankler og fødder, og vi har fået at vide at så snart han går lidt selv, skal han ha specielle sko med indlæg, der kan støtte ham lidt.
Sundhedsplejersken kommer stadig ca. én gang om måneden, hvor vi især snakker spisning. Benjamin GIDER IKKE mad. Han ville helst være fri .... Derfor spiser han pt KUN rugbrød med forskelligt pålæg (frokost, aftensmad), grød (morgenmad), og ellers kiks, yoghurter og andre små ting. I en periode tabte han sig en del, og vi kæmper, kæmper og kæmper, da han ellers blir alt for tynd. Jeg håber efterhånden han er oppe på 8,5. Han er 76 lang. Dog bedre end de 1,7 han vejede da han kom ud!
Som nogen ved har jeg diagnosen borderline. Jeg er blevet visiteret til behandling (YEEEES), og er nu gået i gang med medicinnedtrapning. Det går ok!
Men hold da op hvor jeg synes denne alder er udfordrende. Nogen gode råd til en dreng der:
- HADER tandbørstning. Han skriger og skriger og skriger.
- Har STORT temperament og derfor en tendens til at slå og kaste med tingene.
- Vågner OFTE om natten og er ked af det. Græder meget.
- Præmatur børn der ikke føler appetit.
Jamen jeg kunne blive ved 
Håber ikke det blev for langt.
Mange
Camilla