Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ville da lige dele et par billeder fra vores bryllupsfest. Vi blev gift i juli på rådhuset, men holdte først festen igår. (har også haft en tråd med vores vielse osv. )Vi valgte at gå all ind med en hawaii fest. Det var SÅ vellykket og folk hyggede sig over alle forventninger! Min mand holdte en tale for mig, der gjorde mig blød i knæene og gav mig tåre i øjene. Så det var også ganske vellykket Lille junior var med fra mavsen og hjalp sin mor med at holde ud til langt ud på natten. (betaler dog prisen idag! ) - men det var det værd! Det var en af de bedste dage i mit liv. Jeg elsker mig familie og alle vores venner og sætter SÅ stor pris på at de havde lyst til at fejre os. Der var fyldt med kærlighed og varme.
p.s der kommer nok flere billeder når jeg får dem samlet ind fra fotograferne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor hyggeligt tillykke endnu engang
Isabella_mor skriver: ej hvor hyggeligt tillykke endnu engang
Årh det lyder bare som en super fejring!
Hvor er I et smukt par!
Nettemor skriver: Årh det lyder bare som en super fejring! Hvor er I et smukt par!
Bøllemyr skriver: Stort tillykke og hvor ser i bare dejlige id sammen
Stort tillykke og hvor ser i bare dejlige id sammen
Tillykke .. !
Ligner en fantastisk dag
AalborgPigen skriver: Tillykke .. ! Ligner en fantastisk dag
Det lyder som I havde en helt fantastisk dag, men der er heller ikke noget bedre end bryllupper. De er virkelig kun fyldt med glæde og kærlighed
I ser meget søde og lykkelige ud sammen. Stort tillykke med dagen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128