Bum!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. september 2012

FogL

Det er lidt vildt.. Vi har besluttet os for, at vi vil være forældre igen. Freyja er lige blevet 6 måneder, og ja, det lyder måske tidligt for nogen.. Men vi er meget enige om, at lillebror/søster gerne snart må være på vej!  
Som nogen måske ved, bor vi jo i udlandet, og det er muligt for mig, at gå hjemme. Hvilket jeg gør, og nyder i fulde drag! Derfor ser jeg det ikke som en hindring, at få en mere så hurtigt, men en mulighed!

Ville bare lige ud med det Er SÅ glad. PB er hermed begyndt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Savannah

Ej hvor dejligt, tillykke med beslutningen, må der snart være en baby på vej til jer

Anmeld

2. september 2012

FogL

Sally-Slingshot skriver:

Ej hvor dejligt, tillykke med beslutningen, må der snart være en baby på vej til jer

Tak!  

Anmeld

2. september 2012

Savannah

ciepige skriver:

Tak!  

Det var så lidt
Det må være skønt at have mulighed for at gå hjemme med de små!

Anmeld

2. september 2012

FrkZier

ciepige skriver:

Det er lidt vildt.. Vi har besluttet os for, at vi vil være forældre igen. Freyja er lige blevet 6 måneder, og ja, det lyder måske tidligt for nogen.. Men vi er meget enige om, at lillebror/søster gerne snart må være på vej!  
Som nogen måske ved, bor vi jo i udlandet, og det er muligt for mig, at gå hjemme. Hvilket jeg gør, og nyder i fulde drag! Derfor ser jeg det ikke som en hindring, at få en mere så hurtigt, men en mulighed!

Dejligt.. tillykke med beslutningen

jeg vil krydse fingre for der snart er en lille ny på vej til jer

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke med den store beslutning. Håber det kommer til at gå hurtigt og nemt for jer! Vh stine

Anmeld

2. september 2012

Troldemommi

Tillykke med beslutningen, håber du snart bliver gravid

Monica

Anmeld

3. september 2012

FogL

Tak de damer! 

Anmeld

3. september 2012

Nille-pigen

ciepige skriver:

det lyder da dejligt håber snart du bliver gravid så  

vi har faktisk også snakket om at den næste, jeg mangler bare lige at få min mens først  

Anmeld

3. september 2012

FogL

Nille-pigen skriver:

det lyder da dejligt håber snart du bliver gravid så  

vi har faktisk også snakket om at den næste, jeg mangler bare lige at få min mens først  

Hæ, ja det er svært uden!  
Min kom allerede to måneder efter fødslen (surt!)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.