enlig med syg børn Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. september 2012

lykkekevin

hej i dejlig damer der ud 

sagen er den jeg er enlig mor til to og er lige startet op på min vider udd  i onsdags blev min søn syg og fik pasningsmuligheder der...

men men nu står jeg så her at han har fået skoldkopper og min datter har fået herpes ved munden...

har normalt mormor og bedstefar veninde og en kammerat der ville kunne hjælpe MEN

min mormor og bedstefar er i udlandet i 14 dage sammen med min forældre tydelig de ikke kan hjælpe

min veninde har ikke tid 

og min kammerat er blevet kørt ned og stadig ikke kan gå 

og hvad gør jeg så lige som enlig mor HJÆLP HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Så bliver du vel nød til og passe dem selv..
Kan ikke se andre muligheder næsten.. Andre venner/bekendte evt?

Er der kommer sår på din søns skoldkopper?
Ved ikke om børn må komme i inst. hvis de har herpes!?

Anmeld

2. september 2012

2721

Jeg tror desværre også at du er nød til at passe selv.

Anmeld

2. september 2012

Ciss

Du kan "indkøre" en ny børnepasser, hvis du ønsker. Hvis vedkommende kan komme og være sammen med børnene OG dig i dag eller i morgen, så de lærer hinanden at kende, så kan vedkommende hvis alt går godt måske passe børnene en del af tiden, sådan at du ikke behøver at være fra dit studie i alle de dage, det tager at blive færdig med skoldkopperne.

Jeg tænker også, at det jo trods alt er bedre at få lidt med sig end ingenting, så hvis vedkommende eller din veninde kan hjælpe bare noget af tiden, så kan det jo også være en løsning, selvom det ikke er ideelt, når man lige er begyndt på et studie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.