Hvordan får i tiden til at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2012

ModerNatur

Hej Piger..

Min datter er 13 mdr gammel og vi er ofte alene sammen da far arbejder eller som i dag spiller fodbold  

Nu er problemet så bare at jeg synes på det seneste har jeg haft SÅ svært ved at aktivere hende.. Hun kan sagtens lege selv, men det skal hun jo altså ikke hele dagen..

Hvad laver i med jeres små trolde?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Lotus86

Vores søn er 14 mdr. og vi sidder tit inde på hans værelse og leger, så sætter jeg musik på, så sidder vi på gulvet og hygger, så render han rundt og tager en masse forskelligt legetøj frem, især puslespil er et hit, vi står også tit og laver mad sammen i hans køkken.

I fødselsdagsgave fik han en cykel med håndtag, så vi kan skubbe ham, den er også et hit, han elsker når vi går tur og han sidder i den, det kan godt blive til nogle lange ture.

Anmeld

2. september 2012

Troldemommi

Når jeg har lidt svært ved at aktivere Johanne kører vi i klapvognen hen og ser på nogle heste som står og græsser lidt fra hvor vi bor ellers får hun en vild legetur hos mors tivoli og når hun så er blevet mør får hun en riskiks at gnaske på

Monica

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har gået mange ture på legepladser, i skoven, ned og fodre ænder osv. Thea er et rigtig ude barn, så haven har også altid været et kæmpe hit. En tur i zoo ( hurra for årskort ) ud og besøge/ besøg af venner og familie, til feks tidlig aftensmad. Nogle dage orker man ik andet end lige at se en god klassisk tegnefilm! 

Lave mad, bage, tegne, male, danse til musik, læse historie, slappe af!! Vh stine

Anmeld

3. september 2012

EnGodMor

Her bager vi morgenbrød hver anden morgen

Ser tegnefilm

Tegner

Leger i haven fx leger i sandkassen, spiller bold, vasker vinduer, planter blomster, slår græs(¨så går sønnen ved siden af med sin lille græsmaskine) vander blomster(alt hvad jeg laver i haven, gør sønnen os, bare med sine små søde redskaber) ja alt i leg og havearbejde.

Kører ture, hvor vi enten tager i skoven, stranden, byen, ud og ser på dyr eller andre ting.

laver ting i gibs.

maler på lærrede.

klipper, limer, klistrer.

leger indenfor fx med puslespil, lego, togbane, læsre, synger, osv osv.

Tager på biblioteket, ud og ser på busser, politibiler, osv

laver gymnastik.

går lange turer, hvor vi fx har madpakke med, finder blade, sten osv som kommer med hjem, som vi så støber i gibs, maler på osv osv.

ja kunne blive ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.