Baby på 9 mdr sover uroligt om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.516 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2012

SabineBH

Hejsa.

Min pige på 9 mdr er begyndt, inden for den sidste måned, at sove MEGET uroligt om natten.
Hun har, over egentlig stadig, været en nem baby. Hun sov igennem fra hun var omkring 4 1/2 måned.
Det er nok også derfor jeg synes det er noget træls at hun nu skal i gang med det natte roderi.

Altså hun falder fint i søvn, så vågner hun efter en times tid. Så ligger hun ellers bare og snakker eller brokker sig. Jeg er nok inde og give hende sutten 50 gange, føles det som om Og så også nogle gange i løbet af natten.....

Jeg vil nok egentlig bare vide hvornår det stopper igen?

Hun har forresten fået 2 tænder for en lille måned siden. (dem mærkede vi ikke noget til da de kom)

Hilsen Sabine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Frejsmor

Hejsa.

Min pige på 9 mdr er begyndt, inden for den sidste måned, at sove MEGET uroligt om natten.
Hun har, over egentlig stadig, været en nem baby. Hun sov igennem fra hun var omkring 4 1/2 måned.
Det er nok også derfor jeg synes det er noget træls at hun nu skal i gang med det natte roderi.

Altså hun falder fint i søvn, så vågner hun efter en times tid. Så ligger hun ellers bare og snakker eller brokker sig. Jeg er nok inde og give hende sutten 50 gange, føles det som om Og så også nogle gange i løbet af natten.....

Hun har forresten fået 2 tænder for en lille måned siden. (dem mærkede vi ikke noget til da de kom)

Hilsen Sabine

Det er helt helt normalt og min søn startede på det samme i den alder omkring 8-9mdr.

De går igennem en rivende udvikling lige i den periode og bliver meget mere aktive og er over alt og der kan også sagtens være elementer af separationsangst inde over, at de vågner for at være sikre på at mor nu også stadig er der..

Min søn har stadig en tendens til at vågne et par gange på en nat(han er nu 11 mdr.), i perioder er det mere udpræget end andre.. Men det skulle gå over igen hehe, men lige de måneder der hvor der sker så stor en udvikling, der kan de have meget svært ved at sove roligt..

Giv det tid og tålmodighed, hun har lige en periode hvor hun har brug for lidt mere tryghed pga. den rivende udvikilig hun gennemgår..

Anmeld

2. september 2012

SabineBH

Det havde jeg godt nok læst lidt om, det med de store forandringer og udvikling.
Det er bare når man har den nemmeste baby, så skal der ikke så skal der ikke såmeget til for at blive slået lidt ud af kurs.

Men mange tak for svar, jeg må finde min tålmodighed frem, og glæde mig over de store ting der sker med min datter lige nu.

Anmeld

4. september 2012

babyonboard

Hej min pige havde heller ikke nogle problemer med at sove om natten fra hun var 3 mdr til nu hvor hun er 11 mdr. de 2 første tænder mærkede vi ikke noget til men nu her hvir hun er ved at få 2 mere, sover hun også meget urolig om natten, så jeg tror det er fordi de genere hende at hun vågner så mange gange om natten.

Anmeld

4. september 2012

Clisolka

SabineBH skriver:

Hejsa.

Hilsen Sabine

Isabella var inde i den samme periode omkring de 8-9 mrd. Jeg mener der ligger et tigerspring der 

Anmeld

4. september 2012

SabineBH

lottepigen12 skriver:

Hej min pige havde heller ikke nogle problemer med at sove om natten fra hun var 3 mdr til nu hvor hun er 11 mdr. de 2 første tænder mærkede vi ikke noget til men nu her hvir hun er ved at få 2 mere, sover hun også meget urolig om natten, så jeg tror det er fordi de genere hende at hun vågner så mange gange om natten.

Hun er faktisk ved at få en eller to tænder mere, oppe for oven....
Moren her må bare finde tålmodigheden frem.

Anmeld

4. september 2012

SabineBH

Babymor2010 skriver:

Isabella var inde i den samme periode omkring de 8-9 mrd. Jeg mener der ligger et tigerspring der 

Det kan oss være det er sådan et der er i gang.

Anmeld

4. september 2012

Clisolka

SabineBH skriver:

Det kan oss være det er sådan et der er i gang.

Der ligger noget seperationsangst lige omkring de måneder - de finder ud af at mor kan gå fra dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.