Anonym skriver:
Min darling starter snart i dagpleje, jeg har aldrig tænkt over prisen har bare tænkt vi da skulle betale det som det nu koster (2300) men igår spurgte en veninde mig så om vi havde søgt tilskud, vores indtægt er ikke den højeste men vi har hvad vi skal bruge og mangler intet.
Så undersøger min mand det og finder ud af at vi hvis vi søger tilskud kun skal betale 56 procent af den første pris, men jeg har ikke lyst til at søge om støtten for vi har jo hvad vi skal bruge
Min veninde og min mand syntes jeg er mærkelig på dette område, men jeg holder på at vi kan klare os uden.
Jeg har denne holdning da jeg pt er på dagpenge og derfor allerede bliver forsørget af det offentlige (og jeg hader det)
Jeg er absolut ikke hellig, men syntes bare ikke man skal have tilskud når man kan undvære det.
Ville du have det som mig eller er du enig med de to andre ??
Synes bestemt ikke, at du er underlig! Jeg ville ønske at alle havde den holdning. For hvor bliver der delt mange penge ud til folk som egentlig godt kan klare sig.. Og tænk hvad de penge ellers kunne gå til i disse sparetider.
Selvfølgelig er det mere end okay at søge tilskud, hvis det kniber med at få det til at hænge sammen. Men synes som du, hvis man kan selv, så betal selv.
Anmeld