Skuffet over veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Mariesmor110610

Jeg fylder 25 slutningen af denne måned, og så har jeg inviteret mine 3 bedste veninder, men der er ingen af dem der kommer...

Er sku ret skuffet, havde Planlagt at vi skulle i byen efter middagen, men det ser ud til at jeg istedet bare skal i seng 

Er bare så ked af at de ikke kommer med

Er nok mest skuffet over min barndomsveninde, hun er også fadder til min datter, hun kom heller ikke til hendes 2 års fødselsdag, hun skulle noget med hjemmeværnet, hun skal så også noget på min fødselsdag  

Er bare så ked af det, er ikke den med flest veninder, da jeg har svært ved at lukke folk ind i mit liv, så dem jeg har er også virkelig tætte...

Er det helt forkert jeg er ked af det over det, eller overreagere jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Mettefpigen

Jeg synes det kommer an på hvorfor de ikk kommer.....

Anmeld

2. september 2012

B&J

jeg ved jo ikke hvorfor de ikke kommer hvis der er en grund er det jo klart... ellers ville jeg også være skuffet meget

Anmeld

2. september 2012

chael

Nej, kan godt forstå du bliver skuffet. Men der er jo ikke noget at gøre ved det.

Hvad med weekenden efter?

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Kan godt forstå du er skuffet... Jeg inviterede også mine tre bedsteveninder til min 25 års fødselsdag... Der var jeg højgravid med Silas og jeg ville så gerne vise min mave frem til dem (De bor alle på sjælland) men der var ingen af dem der kunne og den eneste der meldte tilbage at hun ikke kunne er min barndoms veninde fra 3. klasse... Men må ærlig talt også sige at jeg blev pisse skuffet, for jeg havde da de helt store planer for hvad vi skulle lave... Men men men... Endte da med at have mig en hyggelig, hverdags kedelig, fødselsdag med min mand... Men forstår dig 100% 

Anmeld

2. september 2012

Troldemommi

Jeg ville også være skuffet hvis det var mig

Hvorfor kan de ikke komme?

er det noget de skal som de ikke kan slippe udenom eller er det dårlige undskyldninger, det syntes jeg spiller en stor rolle.

Håber du alligevel får en dejlig fødselsdag

Monica

Anmeld

2. september 2012

Mariesmor110610

B&J skriver:

jeg ved jo ikke hvorfor de ikke kommer hvis der er en grund er det jo klart... ellers ville jeg også være skuffet meget

Jamen der er mange grunde, den ene fordi at hun hellere vil til en anden fødselsdag...

Anmeld

2. september 2012

Mariesmor110610

Muhmi skriver:

Kan godt forstå du er skuffet... Jeg inviterede også mine tre bedsteveninder til min 25 års fødselsdag... Der var jeg højgravid med Silas og jeg ville så gerne vise min mave frem til dem (De bor alle på sjælland) men der var ingen af dem der kunne og den eneste der meldte tilbage at hun ikke kunne er min barndoms veninde fra 3. klasse... Men må ærlig talt også sige at jeg blev pisse skuffet, for jeg havde da de helt store planer for hvad vi skulle lave... Men men men... Endte da med at have mig en hyggelig, hverdags kedelig, fødselsdag med min mand... Men forstår dig 100% 

Jeg havde bare regnet med dem den dag, jeg gør hvad jeg kan forskimmingen når de holder noget, jeg har også sagt at vi bare kunne mødes i byen så, men til det var der 1000 dårlige undskyldninger...

Anmeld

2. september 2012

Mariesmor110610

Monica P skriver:

Jeg ville også være skuffet hvis det var mig

Hvorfor kan de ikke komme?

er det noget de skal som de ikke kan slippe udenom eller er det dårlige undskyldninger, det syntes jeg spiller en stor rolle.

Håber du alligevel får en dejlig fødselsdag

Monica

Den ene fordi at hun skal til en kammerarts brors 18 års fødselsdag, hende havde jeg sagt til at vi bare kunne mødes i byen, det vil hun ikke...

Så den anden hun kan muligvis ikke skaffe babysitter det kan jeg godt forstå..

Min barndomsveninde ved jeg ikke hvad skal

Anmeld

2. september 2012

Mariesmor110610

Men det er også bare at jeg ville ikke have holdt noget, men de har alle sagt at de syntes jeg skal holde noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.