under 2 døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2012

skoust

til min mand kommer hjem det er fucking fedt undskyld sproget men jeg glæder mig sindsygt og jeg får det også meget bedre når han kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det lyder dejligt. Må jeg spørge hvorfor han har været væk?

Anmeld

1. september 2012

skoust

Omsorgsgiver skriver:

Det lyder dejligt. Må jeg spørge hvorfor han har været væk?

han sejler i 14 dage og er hjemme i 14 dage men det her er hans sidste tur for han har lovet at finde nyt arbejde da jeg ikke kan klare det længere

Anmeld

1. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
skoust skriver:

han sejler i 14 dage og er hjemme i 14 dage men det her er hans sidste tur for han har lovet at finde nyt arbejde da jeg ikke kan klare det længere

Ok. Det lyder da godt nok også hårdt at skulle undvære hinanden i så lang tid af gangen  Min venindes far sejler også og han er væk ½ år af gangen og så hjemme i et ½ år. Det må også være hårdt  Men dejligt at han vil finde sig et andet arbejde hvis det ikke fungerer for jer!

Anmeld

1. september 2012

skoust

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Det lyder da godt nok også hårdt at skulle undvære hinanden i så lang tid af gangen  Min venindes far sejler også og han er væk ½ år af gangen og så hjemme i et ½ år. Det må også være hårdt  Men dejligt at han vil finde sig et andet arbejde hvis det ikke fungerer for jer!

det gør det absolut ikke for ja på onsdag har vi været sammen i 4 måneder og jeg kan i hvertfald ikke undvære ham. jeg savner ham helt vildt hver dag og samtidig med det så er jeg psykisk syg og det gør det hele lidt svære synes jeg

1/2 år væk fra sin familie det fik thomas ikke lov til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.