Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har idag taget en kæmpe beslutning og er .
vi valgte at aflevere vores han kat tilbage til internatet.Vi har haft ham i 4 mdr og allerede ugen efter vi fik ham begyndte han at opføre sig mærkeligt, men til sidst var han begyndt at være aggresiv og angribe os og vores gæster. så vi valgte at sende ham tilbage....
men jeg kan ikke vænne mig til at han ikke er her mere. venter på han kommer og putter foran min computer eller at han miaaver eller bare vil kæles eller lege med eller han lagde sine yndlingsteder jeg er så ked af det og savner ham allerede selv om det kun er 3 timer siden vi sagde farvel til ham.. håber det bliver lettere med tiden.... nu står vi tilbage med ødelagt vinduskarme og en dobbel terrasse dør som er ødelagt. bliver dyrt vi har boed her i 3 mdr.. undskyld mit tude indlæg men er bare rigtig ked af at vi var nød til dette og savner ham meget men det er det bedste for ham så han kan komme ud. kunne han nemlig ikke her kun på en lukket terrasse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tak
debbie19 skriver: Vi har idag taget en kæmpe beslutning og er . vi valgte at aflevere vores han kat tilbage til internatet.Vi har haft ham i 4 mdr og allerede ugen efter vi fik ham begyndte han at opføre sig mærkeligt, men til sidst var han begyndt at være aggresiv og angribe os og vores gæster. så vi valgte at sende ham tilbage.... men jeg kan ikke vænne mig til at han ikke er her mere. venter på han kommer og putter foran min computer eller at han miaaver eller bare vil kæles eller lege med eller han lagde sine yndlingsteder jeg er så ked af det og savner ham allerede selv om det kun er 3 timer siden vi sagde farvel til ham.. håber det bliver lettere med tiden.... nu står vi tilbage med ødelagt vinduskarme og en dobbel terrasse dør som er ødelagt. bliver dyrt vi har boed her i 3 mdr.. undskyld mit tude indlæg men er bare rigtig ked af at vi var nød til dette og savner ham meget men det er det bedste for ham så han kan komme ud. kunne han nemlig ikke her kun på en lukket terrasse
hejsa
kan kun sige pahaa det er ikke sjov at skal af med dyr man hold af
pussekat skriver: hejsa kan kun sige pahaa det er ikke sjov at skal af med dyr man hold af
her er så tomt og stille det er helt vildt mærkeligt.. har flere gange været ved at kalde på ham
jeg forstår ganske simpelt ikke at internattet ikke har spurgt jer om hvorvidt katten ville have mulighed for at komme ud eller ej, for det er da enorm relevant viden at få for begge parter. hvis du spørg mig er det dem der har dummet sig da de burde vide hvorvidt katten var egnet som indekat eller ikke.
jydeinden skriver: jeg forstår ganske simpelt ikke at internattet ikke har spurgt jer om hvorvidt katten ville have mulighed for at komme ud eller ej, for det er da enorm relevant viden at få for begge parter. hvis du spørg mig er det dem der har dummet sig da de burde vide hvorvidt katten var egnet som indekat eller ikke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128