hvor gamle var jeres babyer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Den lykkelige

14 dage gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Aagaard

Milja er 11 mdr nu og jeg regner ikke med at hun skal på eget værelse lige foreløbig.
Jeg tror nemlig på at sammen sovning er rigtig godt og sundt for alle, men især for helt små børn. Jeg regner med at hun kommer ind på den anden side af vægen ( ind på værelset ved siden af soveværelset) når hun bliver storesøster om et par år, men indtil da bliver hun i træmmesengen lige op ad vores seng.

Sådan gør vi her hjemme hos os :-)

Anmeld

1. september 2012

Lene32

1.barn var 8 mdr,fordi han først fik hans eget værelse der.
2.barn var 2 1/2 mdr.

Anmeld

1. september 2012

Sujan

3 måneder og har sovet igennem siden.. nu kan hun slet ikke finde ud af at sove med os.

Anmeld

1. september 2012

Mettefpigen

Her var han ca 8 måneder... Men det var fordi vi først skulle først skulle flytte fra en 2 værelses til en 3 værelses :-)

Anmeld

1. september 2012

baby012

5 uger (: Og har sovet igennem siden 

Anmeld

1. september 2012

modesty

Det var en glidende overgang her. Han kom på eget værelse da han var 6 uger, da jeg slet ikke kunne sove fordi han larmede så meget i søvne. MEN far flyttede med ham ind på hans værelse så han ikke skulle ligge alene. Og da bebs var 5 mdr. flyttede far så ud af hans værelse. Så han har ligget alene siden han var 5 mdr.

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

wmillapigenw skriver:

ja hvor gamle var jeres dejlige babyer da de kom ind på eget værelse og sove permenent?

Laura var 2 år, da vi ind til da boede i en 2-værelses lejlighed

Anmeld

2. september 2012

Mor til Ella

wmillapigenw skriver:

ja hvor gamle var jeres dejlige babyer da de kom ind på eget værelse og sove permenent?

4,5 måned

Anmeld

2. september 2012

DLM

lige godt 2 år kom han på eget værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.