Opskrifter med Chokolade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

B&J

skoust skriver:

hej smukke du kan bare komme forbi med noget af det til mig

hihihihhihi ej vi skal spise dem selv på den ene eller den anden måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

skoust

B&J skriver:

hihihihhihi ej vi skal spise dem selv på den ene eller den anden måde

kan jeg godt forstå smukke

Anmeld

1. september 2012

Nettemor

Hmm lidt øv det er lyst Man kan lave meget mere med mørk

Men altså boller med chokolade stykker i er super lækkert. Eller horn med chokolade i.

Men ellers så prøv at frys lidt af det og spis det når det er iskoldt. Det smager SUUUUUUPER lækkert. Og anderledes Ellers kan du også rive det og komme det i lagkage/oven på kage..

hvis du skal bage en kage kan du lave en god chokolade creme med det i..

hmm ellers ved jeg ikke lige hvad jeg har.. Men kan være jeg kommer på mere..  Har ellers en super god opskrift på brownie men tror altså ikke det er nær så godt med lys chokolade..

Anmeld

1. september 2012

B&J

Nettemor skriver:

Hmm lidt øv det er lyst Man kan lave meget mere med mørk

Men altså boller med chokolade stykker i er super lækkert. Eller horn med chokolade i.

Men ellers så prøv at frys lidt af det og spis det når det er iskoldt. Det smager SUUUUUUPER lækkert. Og anderledes Ellers kan du også rive det og komme det i lagkage/oven på kage..

hvis du skal bage en kage kan du lave en god chokolade creme med det i..

hmm ellers ved jeg ikke lige hvad jeg har.. Men kan være jeg kommer på mere..  Har ellers en super god opskrift på brownie men tror altså ikke det er nær så godt med lys chokolade..

nej nemlig det er noget andet med mørk

men tak for dine ideer ind til videre de er gode chokolade horn mums sådan en opskrift må jeg finde.. og chokolade boller jaaaa min fryser  bliver jo fyldt om nu

Anmeld

1. september 2012

Nettemor

B&J skriver:

nej nemlig det er noget andet med mørk

men tak for dine ideer ind til videre de er gode chokolade horn mums sådan en opskrift må jeg finde.. og chokolade boller jaaaa min fryser  bliver jo fyldt om nu

Ja det ender med du skal ud og have en større fryser

Bollerne kan jo både lave med små choko stykker i dejen eller som en slags fastelavnsboller med chokolade i midten

Anmeld

1. september 2012

B&J

Nettemor skriver:

Ja det ender med du skal ud og have en større fryser

Bollerne kan jo både lave med små choko stykker i dejen eller som en slags fastelavnsboller med chokolade i midten

god ide

det bliver spænde det her hihihihihihi

har du en lækker chokoladekage med rigtig chokolade i???

taak for en masse gode råd

Anmeld

1. september 2012

Muhmi

B&J skriver:

det lyder lækkert... men det er lyst

Hmm... Jamen mit tilbud står stadig åben... Og husk jeg sagde det først, hvis du overvejer at give lidt ud

Anmeld

1. september 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hmm... Jamen mit tilbud står stadig åben... Og husk jeg sagde det først, hvis du overvejer at give lidt ud

hihihihhihihihi  jeg husker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.