Hader vores økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Anonym trådstarter

Så lige tråden om penge - ja, sådan ser vores mdr. ud:

Min mand's konto: 434.-

Min konto: 0.-

Mad: 3000.- (vi er 3 - 2 voksne og 1 barn på 2&frac12

L.... mdr.  Ville ikke noget med denne tråd, havde bare brug for at komme ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

vitapigen

Har ikke lige fået løn? Men øv hvor træls

Anmeld

1. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Så lige tråden om penge - ja, sådan ser vores mdr. ud:

Min mand's konto: 434.-

Min konto: 0.-

Mad: 3000.- (vi er 3 - 2 voksne og 1 barn på 2&frac12

L.... mdr.  Ville ikke noget med denne tråd, havde bare brug for at komme ud med det..

Det er da surt, men hvis din konto er i 0.- så må du jo holde dig på måtten, og nøjes med at overtrække til mad og lave en afdragsordning med banken?

Er det ikke en mulighed?

3.000 i minus er ikke nogen katastrofe, hvis man bare sørger for at få rettet op igen!

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Har ikke lige fået løn? Men øv hvor træls

Jo, fik 11.000.- (dagpenge)

- så gik der til minus på konto (fra sidste mdr.)

- 3000.- til mad

- 5800.- til budget

- + 800.- til budget (så vi kunne betale alle regninger)

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det er da surt, men hvis din konto er i 0.- så må du jo holde dig på måtten, og nøjes med at overtrække til mad og lave en afdragsordning med banken?

Er det ikke en mulighed?

3.000 i minus er ikke nogen katastrofe, hvis man bare sørger for at få rettet op igen!

Vi har heldigvis penge på madkontoen - så må holde mig på måtten ang. mit dankort (har dog en kredit på 3000.-)

Anmeld

1. september 2012

Laulund87

Så I har 3434 kr til alt denne månede?

Hvis det er rigtigt forstået, mener jeg godt det kan lade sig gøre uden overtræk Det bliver ikke nemt, men det kan lade sig gøre.

Vi har nogle måneder haft 3000 kr til benzin, mad, bleer osv og hvis man tænker kreativt ift mad, kan det godt række

Anmeld

1. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Vi har heldigvis penge på madkontoen - så må holde mig på måtten ang. mit dankort (har dog en kredit på 3000.-)

Arh, så tror jeg dæleme du kan "trøste" dig med, at mange er langt dårligere stillet, end jer!

Ja, det er surt, surt, surt... Kender det godt, - er heldigvis et stykke tid siden, det har været slemt, og tror heldigvis ikke, jeg kommer i situationen igen. Men ak, - hold modet oppe!

Anmeld

1. september 2012

TeamRocket

Det kan man da sagtens leve for, vi er to voksne, to børn + hunde. Vi har valgt at ta en spare måned så vi har de flere penge i okt- vi har sat os for at klare os for 2500 max 3000kr til mad, benz, bleer, hundemad og fornøgelser. Så det skal i nok klare

Anmeld

1. september 2012

Vidunderligeunger

det kan I sagtens klare. Det må være denne måned hvor I køber ikke-økologisk (hvis I plejer det), køber andre (billige) bleer og så videre.. Lav en madplan, hvis ikke I plejer det da, og følg den nøje.. Når man HAR klaret sådan en måned synes man jo også det er lidt sejt bagefter.. Du skriver at du har 3000 i kredit, hvad med IKKE at bruge den? Med mindre der kommer noget akut ved f.eks apoteket e.l.?

Anmeld

1. september 2012

Mettefpigen

Åhh :-( det ville vi sku have svært ved at klare os for....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.