Jeg skriver sm anonym da jeg er i tvivl om der er nogle herinde jeg kender som kender dem jeg skriver om.
Min kæreste og jeg, skulle i Tivoli med hans forældre mor, stedfar og bror nu her om én uge, det har været planlagt inden sommerferien. Så ringer min svigermor til morgen (selvføgelig til hendes søn) og siger om vi ikke kan rykke det til halloween, fordi at de altså ikke lige har pengene, fordi de friveligt har valgt at betale for det der er gået i stykker på min kæreste's brors bil, de gør det friveligt, nu skal det så lige siges at min svoger kærestes bror har fast arbejde og er 14 dages lønnet, så derfor forstår jeg det ikke ;s.
Min kæreste har sagt vi må snakke om det senere, nu vil de rykke det til næste måned, jeg bliver så pisse sur. Næste måned kan vi ikke for det første for der har vi planlagt diverse ting og nu gider jeg bare ikke!!! Hvor irreretere det mig, og jeg ved at når JEG så siger min mening siger det fint, så må det blive som aftalt og så skal JEG høre på de ingen penge har, det magter jeg heller ikke, årh.
Kan kun trøste mig med at jeg ikke har børn før Februar, så jeg ikke skal skuffe nogen 
Anmeld