Endnu en gang bliver jeg skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver sm anonym da jeg er i tvivl om der er nogle herinde jeg kender som kender dem jeg skriver om. 

Min kæreste og jeg, skulle i Tivoli med hans forældre mor, stedfar og bror nu her om én uge, det har været planlagt inden sommerferien. Så ringer min svigermor til morgen (selvføgelig til hendes søn) og siger om vi ikke kan rykke det til halloween, fordi at de altså ikke lige har pengene, fordi de friveligt har valgt at betale for det der er gået i stykker på min kæreste's  brors bil, de gør det friveligt, nu skal det så lige siges at min svoger kærestes bror har fast arbejde og er 14 dages lønnet, så derfor forstår jeg det ikke ;s. 

Min kæreste har sagt vi må snakke om det senere, nu vil de rykke det til næste måned, jeg bliver så pisse sur. Næste måned kan vi ikke for det første for der har vi planlagt diverse ting og nu gider jeg bare ikke!!! Hvor irreretere det mig, og jeg ved at når JEG så siger min mening siger det fint, så må det blive som aftalt og så skal JEG høre på de ingen penge har, det magter jeg heller ikke, årh. 

Kan kun trøste mig med at jeg ikke har børn før Februar, så jeg ikke skal skuffe nogen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Rikke S

Kender heldigvis ikke til det - hat en skøn egen familie og svigerfamilie, har aldrig oplevet at nogle af dem brændte os af .

Hvorfor ikke tage afsted som planlagt, bare alene?

Det kan godt være, at din svigermor vil spørge hvorfor, men så har du da en undskyldning for at fortælle, at det var hende som ville rykke aftalen til en dato I ikke har tid.

Anmeld

1. september 2012

TeamRocket

Oh great, jeg elsker så noget Kan i ikke bare ta afsted selv og få en hyggelig kærestetur ud af det ?

Anmeld

1. september 2012

UnderCover37

Jeg forstår til fulde at du er skuffet over at jeres aftale bliver ændret, det er skide ærgerligt men det forhindrer  jo ikke din kæreste og dig i, at tage afsted alligevel? 

Men jeg forstår ikke hvad der giver dig lov til at undre dig over hvorfor de hjælper deres anden søn økonomisk "bare fordi han er 14 dages lønnet" - at han er 14 dages lønnet gør jo ikke at han har dobbelt så mange penge som alle andre og der kan være en rigtig god grund til at de vælger at hjælpe ham (som ikke kommer dig ved!)

Anmeld

1. september 2012

eliasmum

Jeg forstår også godt at du er skuffet over at tingene ikke blev som i oprindeligt havde planlagt, men prøv at se på det lidt modent og overvej om der er nogen af jeres planer i kan få rykket lidt rundt på, så alle kan komme afsted og få en hyggelig dag.

Syntes det virker som om at du stiller dig på bagben"bare fordi"

I mine øjne er det højst sandsynligt vigtigt at bilen kan køre (til arbejde, institution og div andre ting) og så er det godt at dine svigerforældre gerne vil rykke deres fornøjelser lidt, for at kunne hjælpe. Måske det en dag bliver jer der har brug for hjælp, og så er det dejligt med hjælpende forældre... Man kan trods alt ikke vide hvad der sker i fremtiden. . . .

Og så syntes jeg at du skulle få næsen ud af deres økonomi, det rager virkelig ikke dig - det er ikke dig de har bedt om penge.

(Og ja jeg bliver irriteret, fordi jeg selv er en af dem der har haft brug for hjælp og der var også noget familie der skulle blande sig i hvordan, hvorfor og hvorledes... Så har det vi på plads )

Anmeld

1. september 2012

klmf

Hvis I ikke har tid når de kan, så kan I jo tage afsted alene og hygge jer

Mine forældre har også hjulpet med penge, når det kniber - og min bror og kone skulle da lige understå sig i at have en holdning til, om det er 'rimeligt' eller ej eller stille spørgsmålstegn ved et lån fra mine forældre - det er en sag mellem dem, der har pengene og den, der skal låne dem, ingen andre.

Anmeld

1. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg skriver sm anonym da jeg er i tvivl om der er nogle herinde jeg kender som kender dem jeg skriver om. 

Min kæreste og jeg, skulle i Tivoli med hans forældre mor, stedfar og bror nu her om én uge, det har været planlagt inden sommerferien. Så ringer min svigermor til morgen (selvføgelig til hendes søn) og siger om vi ikke kan rykke det til halloween, fordi at de altså ikke lige har pengene, fordi de friveligt har valgt at betale for det der er gået i stykker på min kæreste's  brors bil, de gør det friveligt, nu skal det så lige siges at min svoger kærestes bror har fast arbejde og er 14 dages lønnet, så derfor forstår jeg det ikke ;s. 

Min kæreste har sagt vi må snakke om det senere, nu vil de rykke det til næste måned, jeg bliver så pisse sur. Næste måned kan vi ikke for det første for der har vi planlagt diverse ting og nu gider jeg bare ikke!!! Hvor irreretere det mig, og jeg ved at når JEG så siger min mening siger det fint, så må det blive som aftalt og så skal JEG høre på de ingen penge har, det magter jeg heller ikke, årh. 

Kan kun trøste mig med at jeg ikke har børn før Februar, så jeg ikke skal skuffe nogen 

Det er da en ærlig sag ikke at have penge på kontoen til en tivolitur. Og man kan altså godt have økonomiske problemer, selv om man har fast job. Jeg forstår ikke, hvorfor det skulle være relevant, at han får løn hver 14. dag?

Tag afsted selv og find en anden måde at være sammen på snart.

Anmeld

1. september 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Har svært ved at se dit problem?

Som alle andre siger - gør det selv og find en anden dag at lave noget andet sammen med familien?

Anmeld

2. september 2012

Mor til Ella

UnderCover35 skriver:

Jeg forstår til fulde at du er skuffet over at jeres aftale bliver ændret, det er skide ærgerligt men det forhindrer  jo ikke din kæreste og dig i, at tage afsted alligevel? 

Men jeg forstår ikke hvad der giver dig lov til at undre dig over hvorfor de hjælper deres anden søn økonomisk "bare fordi han er 14 dages lønnet" - at han er 14 dages lønnet gør jo ikke at han har dobbelt så mange penge som alle andre og der kan være en rigtig god grund til at de vælger at hjælpe ham (som ikke kommer dig ved!)

Også min tanke 

Jeg blander mig ikke i hvad mine forældre ELLER svigerforældre bruger deres penge på, gå ud fra at når de har taget en sådan beslutning er det fordi de gerne vil hjælpe???

Jeg ville da også tage afsted med kæresten i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.