Lykken er..... (idag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. september 2012

MyLove E

Nå når man vågne på et lækkert hotel med sin mand på den ende side og sin søn på den anden.

Derefter at stå op og ta en morgen svømmetur og slutte af men en tur i boblebad.

Morgenmaden bestod af det helt store morgenbord med æg og bacon og en masse frugt:-)

Ih en skøn morgen:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

betina23

Lyder skønt

Anmeld

1. september 2012

MyLove E

Meget skønt:-)
Glemt at skrive hvordan er jeres morgen i dag:-)

Anmeld

1. september 2012

betina23

Tauf skriver:

Meget skønt:-)
Glemt at skrive hvordan er jeres morgen i dag:-)

Jeg cyklede op i center med min datter og hentede go morgenmad og manden dækkede bor han er glad i dag han har 14 dages ferie så har vi morgen hygget med The od det ellers ik det vilde

Anmeld

1. september 2012

Chili

Tauf skriver:

Nå når man vågne på et lækkert hotel med sin mand på den ende side og sin søn på den anden.

Derefter at stå op og ta en morgen svømmetur og slutte af men en tur i boblebad.

Morgenmaden bestod af det helt store morgenbord med æg og bacon og en masse frugt:-)

Det lyder da skønt  

Min morgen startede 7.30 med at jeg skulle tisse også kunne jeg ikke falde i søvn igen pga sult  33+0 i dag, så måske derfor  

Håber i får en fortsat god dag  

Anmeld

1. september 2012

MyLove E

betina23 skriver:

DDe

Jeg cyklede op i center med min datter og hentede go morgenmad og manden dækkede bor han er glad i dag han har 14 dages ferie så har vi morgen hygget med The od det ellers ik det vilde

Det lyder også skønt:-):-) God ferie:-)

Anmeld

1. september 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Hvor skønt!! 

Ja, jeg blev vækket med roser og morgenbrød på sengen - jeg har fødselsdag i dag, så kæresten var nede og hente sammen med min datter. Hun holdte pænt roserne, og var så stolt da hun skulle give mig dem 

Anmeld

1. september 2012

MyLove E

Chili skriver:

Det lyder da skønt  

Min morgen startede 7.30 med at jeg skulle tisse også kunne jeg ikke falde i søvn igen pga sult  33+0 i dag, så måske derfor  

Håber i får en fortsat god dag  

Øv håber du fik spist og sovet lidt igen:-):-)

Anmeld

1. september 2012

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Hvor skønt!! 

Ja, jeg blev vækket med roser og morgenbrød på sengen - jeg har fødselsdag i dag, så kæresten var nede og hente sammen med min datter. Hun holdte pænt roserne, og var så stolt da hun skulle give mig dem 

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE(F)

Ej hvor dejligt med roser og morgenmad på sengen :-):-)

Anmeld

1. september 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Neeeej hvor hyggeligt !!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.