Tider flyver fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Nadia&Daniel

Tja, sådan føler alle det (tror jeg)

Imorgen bliver jeg 26 år - om 25 dage bliver en god veninde's datter 2 år, næste mdr. bliver vores Laura  2 år, og ja, sådan kan man blive ved.

Tid flyver - og vi kan ikke gør noget ved det. Ikke andet end at HUSKE at NYDE hvert minut vi får, både med børn, mand og livet generelt.

Ville ikke noget med denne tråd, udover at "sige": god weekend og HUSK at nyde livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Tja, sådan føler alle det (tror jeg)

Imorgen bliver jeg 26 år - om 25 dage bliver en god veninde's datter 2 år, næste mdr. bliver vores Laura  2 år, og ja, sådan kan man blive ved.

Tid flyver - og vi kan ikke gør noget ved det. Ikke andet end at HUSKE at NYDE hvert minut vi får, både med børn, mand og livet generelt.

Ville ikke noget med denne tråd, udover at "sige": god weekend og HUSK at nyde livet

Jeg har det på akkurat samme måde 

I dag bliver jeg 34 - Isabella 2 år i næste måned, hvor bliver den tid dog af  Men ja, vi skal huske at nyde tiden 

Anmeld

1. september 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

I dag bliver jeg 34 - Isabella 2 år i næste måned, hvor bliver den tid dog af  Men ja, vi skal huske at nyde tiden 

Tillykke med dagen

Anmeld

1. september 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Ja, Isabella bliver 2 år 5 dage efter Laura

Anmeld

1. september 2012

NNL

Hvor er det bare sandt!! Og tak for denne dejlige påmindelse... Her går man og brokker sig over alle mulige latterlige småting i stedet for at glæde sig over at man har den dejligste lille søn og en fantastisk kæreste

God weekend til dig også søde

Anmeld

1. september 2012

Nadia&Daniel

NNL skriver:

Hvor er det bare sandt!! Og tak for denne dejlige påmindelse... Her går man og brokker sig over alle mulige latterlige småting i stedet for at glæde sig over at man har den dejligste lille søn og en fantastisk kæreste

God weekend til dig også søde

Tak

Anmeld

1. september 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Tillykke med dagen

Tak 

Anmeld

1. september 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Ja, Isabella bliver 2 år 5 dage efter Laura

Ja, de er født tæt på hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.