Hej med dig.
Flot at du melder ærligt ud. Jeg kan sagtens sætte mig ind i den følelse du har, fordi jeg selv har prøvet at stå i en lign. situation.
Da vi ventede vores første barn, ønskede jeg mig brændende en pige (kan ikke sige hvorfor, for det ved jeg ikke), og da scanningen så viste en dreng, kunne jeg slet ikke forstå det. Og da vi var kommet ud fra hospitalet, græd jeg faktisk i favnen på min mand, fordi jeg jo var overbevist om at bebs var en pige
Men i løbet af få dage, begyndte jeg selvfølgelig at glæde mig alligevel, og da jeg begyndte at shoppe igennem til bebs, så hjalp det også gevaldigt på humøret 
Da vi så ventede os for anden gang, var jeg faktisk overbevist om at bebs var endnu en dreng, fordi de fleste (synes jeg) får samme køn anden gang, men scanningen viste altså en pige, og jeg var forundret, men LYKKELIG 
Tredje gang opgav jeg fuldstændigt at gætte på kønnet, for jeg gætter jo alligevel forkert hver gang, og ja, vi fik så en dejlig dreng mere 
Nu har jeg så til gengæld et BRÆNDENDE ønske om et 4. og sidste barn, køn er egentligt underordnet, men håber alligevel på en pige mere for min datters skyld, i så fald at jeg får manden overtalt til et barn mere 
Masser af kram herfra
Anmeld