Kære hækledamer - hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Madam Blå

Nettemor skriver:

Det var godt!   Det er lidt svært at forklare på skrift Men det gik jo

Du skal da smide lidt billeder ind af dine resultater

Ja, det er også svært at forstå på skrift hihi. Synes det kan være svært at læse en opskrift. Tror jeg er ved at lære det - har hæklet sådan en gammeldags rund serviet med spøjse mønstre. Men det er rigtig lavet, så jeg er lidt stolt Jeg mangler dog en hel del øvelse, før det bliver rigtig pænt og helt jævnt, det jeg hækler. Og måske, når jeg er blevet bedre til det, at der så kommer billeder

Har du en god ide til et hækleprojekt? Har hæklet kurve, bamser og suttesnore.. Men nu ved jeg ikke hvad jeg skal kaste mig over. Men er hurtigt blevet afhængig af at hækle om aftenen, når min datter er puttet Jeg tænker måske at lave sådan et evigheds-tæppe, af bedstemorruder. Det kan jeg nok få meget tid til at gå med. For problemet med de brødkurve, garnkurve og bamserne er, at jeg hækler dem på max to aftener. Kan bare ikke lægge det fra mig SÅ jeg tror det ville være godt med et kæmpeprojekt, man altid kan lave lidt på, når man ikke lige har noget andet at hækle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

mariamiss6

Madam Blå skriver:

Hold da op, hvor blev det pænt i den første tutorial Men det giver en del ender at hæfte.. Og det er jeg virkelig dårlig til..

Har prøvet det nu, og det bliver rigtig flot Bortset fra alle mine dårlige ender

Når jeg har skiftet farve, har jeg bare hæklet videre, men med den nye farve. Det har fungeret helt fint Mit problem var, når jeg hæklede rundt, så gjorde jeg et eller andet forkert, så min sidste maske sad "højere" end den første maske på omgangen. Men tror der er nogenlunde styr på det nu. Nu skal der bare lidt øvelse til, så der ikke sniger sig en masse ekstra masker på

Tusind tak!

Jamen det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.