Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heeej Piger.
Hvilket garn passer til :
Worsted weight yarn 1 oz. brown, 40 yds Gold
Hvilken str hæklenåle svare dette til:
Size F or G crochet hook
Håber der er en der kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En str G er en str 4 Kan jeg se på mine Clovernåle...
JulieE skriver: En str G er en str 4 Kan jeg se på mine Clovernåle...
Sejt! TAAAAAK skal da helt klart have anskaffet mig sådan nogle
tja altså 1 oz svarer til ca. 30 g og gætter yds er forkortelse for yards??
men 40 yards lyder godt nok af meget.. det er jo omkring 90 cm.. altså 1 yard..
Skifreaken skriver: men 40 yards lyder godt nok af meget.. det er jo omkring 90 cm.. altså 1 yard..
Hvis en yard svare til 90 cm så svare 30 g til 36 m.. Det er er ikke meget. det er en løbelængde på 60 m pr 50 gram.. Det er forholdsvis tykt garn? Mit bomuldsgarn er ca 170 m pr 50 gram
Nettemor skriver: Hvis en yard svare til 90 cm så svare 30 g til 36 m.. Det er er ikke meget. det er en løbelængde på 60 m pr 50 gram.. Det er forholdsvis tykt garn? Mit bomuldsgarn er ca 170 m pr 50 gram
nej blander det da helt sammen.. det var 30 gram brun og 36 m guld.. Men det fortæller jo bare intet pm tykkelsen.. øv
ohh jeg er træt - burde gå i seng
Nettemor skriver: Sejt! TAAAAAK skal da helt klart have anskaffet mig sådan nogle
Det var så lidt Og så fk jeg opklaret hvorfor der står bogstaver på mine hæklenåle... det har nemlig undret mig
JulieE skriver: Det var så lidt Og så fk jeg opklaret hvorfor der står bogstaver på mine hæklenåle... det har nemlig undret mig
hehe det ville dælme også undre mig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128