Bange for skuffelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Musse21

Ja ÆO er jo i morgen og de sidste par dage når jeg har snakket med klinikken har de rost både æg og sæd prøve og udviklingen på æggene.

Helt ærligt så svæver jeg på en lyserød sky. Men samtidig bange for at blive skuffet endnu engang. De gode resultater er ikke = en
graviditet Men kan ikke lade være med at tænke der nok skal komme en graviditet ud af det denne gang...

Ville ikke noget med dette bare have mine frustrationer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

MorDk

Jeg krydser fingre for at det ender med et positivt resultat! Jeg ved hvordan du har det lige nu... STORT kram herfra

Anmeld

31. august 2012

Musse21

MorDk skriver:

Jeg krydser fingre for at det ender med et positivt resultat! Jeg ved hvordan du har det lige nu... STORT kram herfra

det gør vi godt nok også her hjemme... Nu har vi ventet i snart 4 år så h*n må gerne snart komme til os

Anmeld

31. august 2012

ønskebørn74

Musse21 skriver:

Ja ÆO er jo i morgen og de sidste par dage når jeg har snakket med klinikken har de rost både æg og sæd prøve og udviklingen på æggene.

Helt ærligt så svæver jeg på en lyserød sky. Men samtidig bange for at blive skuffet endnu engang. De gode resultater er ikke = en
graviditet Men kan ikke lade være med at tænke der nok skal komme en graviditet ud af det denne gang...

Kan godt forstå dine tanker.. Synes også det er svært efter vores SA for 9 uger siden.. Og manden ser jeg først om næsten 3md.. Og han har været væk siden d.1.8..

Men der er ikke andet for end at komme igennem det og nå til målet..

Krydser fingre for jer!! Knus Lene 

Anmeld

31. august 2012

Musse21

ønskebarn74 skriver:

Kan godt forstå dine tanker.. Synes også det er svært efter vores SA for 9 uger siden.. Og manden ser jeg først om næsten 3md.. Og han har været væk siden d.1.8..

Men der er ikke andet for end at komme igennem det og nå til målet..

Krydser fingre for jer!! Knus Lene 

Tror slet ikke jeg kunne undvære min så lang tid Hatte af for det..

Skal bare have overstået de næste 14 dage

Anmeld

31. august 2012

tarkoflen

Musse21 skriver:

Det er ganske ulideligt især de sidste par dage, men jeg alt hvad jeg kan for et positivt resultat

Anmeld

1. september 2012

Putomanen

Jeg tror at det er rigtig sundt, at du husker, at gode resultater ikke er det samme som en graviditet. For skuffelsen gør rigtig ondt, og det kan være godt at være forberedt på, at det også kan gå dårligt.

På den anden side, så kan man jo ikke lade være med at håbe. Jeg tror vi alle er vildt bange for, at det ikke lykkes. Det er hårdt at være i behandling og at kæmpe for at få den lille guldklump.

Jeg håber, at du ikke har noget, at blive skuffet over

Anmeld

1. september 2012

Musse21

Putomanen skriver:

Jeg tror at det er rigtig sundt, at du husker, at gode resultater ikke er det samme som en graviditet. For skuffelsen gør rigtig ondt, og det kan være godt at være forberedt på, at det også kan gå dårligt.

På den anden side, så kan man jo ikke lade være med at håbe. Jeg tror vi alle er vildt bange for, at det ikke lykkes. Det er hårdt at være i behandling og at kæmpe for at få den lille guldklump.

Jeg håber, at du ikke har noget, at blive skuffet over

Tak for det dejlige indlæg.

Fik igen idag så meget ros fra klinikken så det er svært ikke at blive ved med at håbe på den er der.

Men ja du har helt ret i at det er hårdt at være i behandling

Anmeld

1. september 2012

foto på lærred

Musse21 skriver:

Held og lykke med det hele. Håber de 14 dage går hurtigt, og der er to streger om et par uger.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

søde collager på lærred, ugle-wallstickers og dåbsinvitationer.

Anmeld

1. september 2012

Musse21

foto på lærred skriver:

Held og lykke med det hele. Håber de 14 dage går hurtigt, og der er to streger om et par uger.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

søde collager på lærred, ugle-wallstickers og dåbsinvitationer.

Tusinde tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.