Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Jeg vil gerne sy min egen maitai, men kan ikke rigtig finde noget mønster. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder et godt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina87 skriver: Hej Jeg vil gerne sy min egen maitai, men kan ikke rigtig finde noget mønster. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder et godt?
Jeg troede, at en maitai var en drink..?
M (: skriver: Jeg troede, at en maitai var en drink..?
Det er det også Jeg skulle have skrevet mei tai!!
Carina87 skriver: Det er det også Jeg skulle have skrevet mei tai!!
Hihi, så forstår jeg bedre
Slet ingen der ved hvor jeg finder et mønster til en mei tai?
Stof og stil har et, men det er ikke super godt. Du skal nok ud i blog-land for at finde en vejlednind til at konstruere et selv...
Skouboe skriver: Stof og stil har et, men det er ikke super godt. Du skal nok ud i blog-land for at finde en vejlednind til at konstruere et selv...
Jeg synes heller ikke den fra stof og stil så helt go ud. Jeg må ud i blog-land. Tak
Har en link lige her fra bloglandet, skal selv sy en mei tai og min kusine syede en efter den her vejledning. Jeg har efterfølgende prøvet den på og den er rigtig god en. Vejledningen er nem og er man erfaren, tager det en aften (ifølge min kusine) er man mindre erfaren, så går der nok en par aftener med det.
http://theillferrold.blogspot.dk/2010/05/hvordan-du-syr-en-mt.html
Slyngebarn.dk der er en kategori der hedder gør det selv
KM78 skriver: Har en link lige her fra bloglandet, skal selv sy en mei tai og min kusine syede en efter den her vejledning. Jeg har efterfølgende prøvet den på og den er rigtig god en. Vejledningen er nem og er man erfaren, tager det en aften (ifølge min kusine) er man mindre erfaren, så går der nok en par aftener med det. http://theillferrold.blogspot.dk/2010/05/hvordan-du-syr-en-mt.html
Tusind tak for linket! Det er da lige det jeg står og mangler! Stoffet er bestilt nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128