Opkald fra vuggestuen (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2012

MorDk

Jeg vil bare fortælle at min søn har det godt LIIIGE som pædagogen oplyste mig i telefonen. Jeg hentede ham kl.14.00 og han sad og spiste eftermiddagsmad. Han var glad for at se mig, men havde ikke TRAVLT med at komme hjem. Vi købte is på vej hjem og hyggede... Nu hygger han med lidt "Noddy" Han har 2 fine buler som er blå... (kommer nok til at se værrer ud) Pædagogerne "undskyldte" da jeg kom... MEN der er da intet at undskylde for... De kan jo ikke gøre for at han kravler op på en stol og falder ned. De kontaktede mig og det var jeg super glad for!

God weekend til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

miig1989

MorDk skriver:

Jeg vil bare fortælle at min søn har det godt LIIIGE som pædagogen oplyste mig i telefonen. Jeg hentede ham kl.14.00 og han sad og spiste eftermiddagsmad. Han var glad for at se mig, men havde ikke TRAVLT med at komme hjem. Vi købte is på vej hjem og hyggede... Nu hygger han med lidt "Noddy" Han har 2 fine buler som er blå... (kommer nok til at se værrer ud) Pædagogerne "undskyldte" da jeg kom... MEN der er da intet at undskylde for... De kan jo ikke gøre for at han kravler op på en stol og falder ned. De kontaktede mig og det var jeg super glad for!

Og god weekend til jer

Anmeld

31. august 2012

Vidunderligeunger

dejligt.. og fint du tager den sådan med ro og ikke skifter VS imorgen "bare" fordi de også er på arbejde med andre børn..

til sønnike!!

Anmeld

31. august 2012

MorDk

Vidunderligeunger skriver:

dejligt.. og fint du tager den sådan med ro og ikke skifter VS imorgen "bare" fordi de også er på arbejde med andre børn..

til sønnike!!

Vi er MEGET tilfredse med institutionen... Kunne ikke ønske et bedre sted for vores søn! Håber Lillesøster også får plads der *S* Men mon ikke?

Anmeld

31. august 2012

jydeinden

MorDk skriver:

dejligt at høre at han havde det pæcist som du regnede med.. du kender mit syn på "sagen", så nøjes med at sige endnu en gang at du lyder til at være en god og fornuftig mor

Anmeld

31. august 2012

MorDk

jydeinden skriver:

dejligt at høre at han havde det pæcist som du regnede med.. du kender mit syn på "sagen", så nøjes med at sige endnu en gang at du lyder til at være en god og fornuftig mor

Mange tak skal du have *S*

Anmeld

31. august 2012

TeamRocket

Så overlevede han trods alt Det var dejligt Hihi.

Anmeld

31. august 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Godt at høre at han hyggede sig 

Haha ja, jeg er også vant til at se buler og blå mærker efterhånden hver dag på Isabella - sådan er det, men ligesom dig, så syntes jeg heller ikke de skal undskylde. De små skal jo undersøge alt 

Anmeld

31. august 2012

Mettefpigen

MorDk skriver:

DDeDejDejlJeg vil bare fortælle at min søn har det godt LIIIGE som pædagogen oplyste mig i telefonen. Jeg hentede ham kl.14.00 og han sad og spiste eftermiddagsmad. Han var glad for at se mig, men havde ikke TRAVLT med at komme hjem. Vi købte is på vej hjem og hyggede... Nu hygger han med lidt "Noddy" Han har 2 fine buler som er blå... (kommer nok til at se værrer ud) Pædagogerne "undskyldte" da jeg kom... MEN der er da intet at undskylde for... De kan jo ikke gøre for at han kravler op på en stol og falder ned. De kontaktede mig og det var jeg super glad for!

Dejligt at høre :-D og god weekend til jer :-D

Anmeld

31. august 2012

VIPpigen

Det var godt. Så må i nyde weekenden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.