Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er glad i dag - ENDELIG er der mens Det lyder nok rigtig mærkeligt, det er jo ikke lige det man skal glæde sig til kommer
Men stoppede med p-pillerne midt juni - fik den "normale" p-pille mens derefter, og så skete der bare ikke mere. Nu er det 62 dage siden, og nu er den der Hvor er det dog skønt, så håber jeg kroppen er på vej på rette kurs, så jeg snart kan finde ud af hvordan min ÆL ligger - og storken kan komme denne vej
Ihh er glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulle82 skriver: Jeg er glad i dag - ENDELIG er der mens Det lyder nok rigtig mærkeligt, det er jo ikke lige det man skal glæde sig til kommer Men stoppede med p-pillerne midt juni - fik den "normale" p-pille mens derefter, og så skete der bare ikke mere. Nu er det 62 dage siden, og nu er den der Hvor er det dog skønt, så håber jeg kroppen er på vej på rette kurs, så jeg snart kan finde ud af hvordan min ÆL ligger - og storken kan komme denne vej Ihh er glad
ja det sjovt som man nogen gange kan være glad for ankomsten af mens hehe.. men dejligt at høre - og krydser fingre for i snart har held i sprøjten
FrkZier skriver: ja det sjovt som man nogen gange kan være glad for ankomsten af mens hehe.. men dejligt at høre - og krydser fingre for i snart har held i sprøjten
tak for det - det håber jeg også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128