Skal til læge 14.30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Kris89

Ved egentlig ikke om den hører hjemme i dette forum.

skal til læge idag 14.30, da jeg tror(ved) jeg går rundt med en ret agrresiv depression.

det er en ny læge, så er meget spændt på om han vil tage vores barnløshed seriøst (det er det der er roden til depression) eller om han også bare skyder det hen med at "i er jo unge" "du kan jo blive gravid".

for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

FrkZier

Kris89 skriver:

Ved egentlig ikke om den hører hjemme i dette forum.

skal til læge idag 14.30, da jeg tror(ved) jeg går rundt med en ret agrresiv depression.

det er en ny læge, så er meget spændt på om han vil tage vores barnløshed seriøst (det er det der er roden til depression) eller om han også bare skyder det hen med at "i er jo unge" "du kan jo blive gravid".

for mig

jeg vil sende dig en masse varme tanker! og krydse alt hvad jeg kan for at den nye læge er åben og god ved dig!

Anmeld

31. august 2012

Frk-Lotusblomst

Sender masser af positive tanker din vej søde.. Er ked af det tager så hårdt på dig. <3

Håber lægen vil tage dig seriøst..
Og kommer han med sådanne kommentarer siger du bare lige til ham at det ved du godt, men det kan du ikke bruge til en skid lige nu!

Anmeld

31. august 2012

Kris89

Tusind tak

Fertilitetsklinik here we come... eller han ville i hvert fald sende en henvisning

det er hårdt at skal have "hjælp" men snart får vi måske et svar på hvorfor det ikke vil lykkedes...

åh hvor jeg håber de så vil se mig meget snart på klinikken

Anmeld

31. august 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

Tusind tak

Fertilitetsklinik here we come... eller han ville i hvert fald sende en henvisning

det er hårdt at skal have "hjælp" men snart får vi måske et svar på hvorfor det ikke vil lykkedes...

åh hvor jeg håber de så vil se mig meget snart på klinikken

Sådan søde.. så kom der endelig gang i det!!

Anmeld

2. september 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Sådan søde.. så kom der endelig gang i det!!

ja. er virkelig spændt på hvor lang tid jeg skal vente på indkaldelsen og derefter hvornår jeg har fået tid...

men bare dejligt at vide der sker noget nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.