Løn som børnehaveleder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.756 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2012

tinasmor

Er jeg mon så heldig, at der er nogle der ved hvad lønnen er som børnehaveleder i en privat børnehave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

2babygirls

tinasmor skriver:

Er jeg mon så heldig, at der er nogle der ved hvad lønnen er som børnehaveleder i en privat børnehave?

Vil skyde på at det nok hedder midt 30.000kr... ren gæt

Anmeld

31. august 2012

tinasmor

Baby2påvej skriver:

Vil skyde på at det nok hedder midt 30.000kr... ren gæt

Hej Baby2påvej. Mange tak for dit svar

Anmeld

31. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Mon ikke du kan finde svaret på BUPLs hjemmeside?.. Der kan du i hvertfald finde løn på både pædagoger, souschefer og ledere i kommunale institutioner Ellers ved jeg det ikke - er "kun" pædagog - og det er ikke en guldgrubbe

/ Taco78 

Anmeld

1. september 2012

tinasmor

Taco78 skriver:

Mon ikke du kan finde svaret på BUPLs hjemmeside?.. Der kan du i hvertfald finde løn på både pædagoger, souschefer og ledere i kommunale institutioner Ellers ved jeg det ikke - er "kun" pædagog - og det er ikke en guldgrubbe

Tusind tak. Det er ikke til mig, men til en veninde. Jeg var inde og kigge. Der står forskellige løntrin. Er det alt efter hvor mange år man har været ansat? Eller efter ancinitet eller måske begge dele?

Er der forskel på om det er en offentlig eller privat institution? (hvis du ved det selvfølgelig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.