Opbevaring af tegn/malesager + dimser og dutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Godformiddag.

Vi mangler en praktisk måde at opbevare tegn/malegrej (tuscher, fingermaling, tegneblyanter, akrylmaling mm.) og andre ting som sakse, modellervoks, perler mv. Vi har en del.

Hvordan gør i? Meget gerne billeder. Vil også gerne se hjemmelavede ideer, det skal bare være praktisk.

Vi har alt legetøj og diverse stående på 2 åbne reoler, så det skal ikke være for rodet (hvilket det er nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Mette.

Rikke&Liam skriver:

Godformiddag.

Vi mangler en praktisk måde at opbevare tegn/malegrej (tuscher, fingermaling, tegneblyanter, akrylmaling mm.) og andre ting som sakse, modellervoks, perler mv. Vi har en del.

Hvordan gør i? Meget gerne billeder. Vil også gerne se hjemmelavede ideer, det skal bare være praktisk.

Vi har alt legetøj og diverse stående på 2 åbne reoler, så det skal ikke være for rodet (hvilket det er nu)

Jeg har købt sådan nogle kasser i tyk pap hos søstrene grene. Så har vi en kasse til hver ting.

Kasserne er fine med forskellige motiver og det er nemt for min datter at få den kasse hun har lyst til at bruge. Når hun tegner er farverne i låget så de ikke ruller væk for hende.

Anmeld

31. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Mette. skriver:

Jeg har købt sådan nogle kasser i tyk pap hos søstrene grene. Så har vi en kasse til hver ting.

Kasserne er fine med forskellige motiver og det er nemt for min datter at få den kasse hun har lyst til at bruge. Når hun tegner er farverne i låget så de ikke ruller væk for hende.

Har bare ikke lige en søstrene grene i nærheden

Jeg forestiller mig også at det skal være noget kasse-halløj, og evt. med et billede udenpå så man nemt kan se hvad den indeholder.

Men tænkte at der måske var en ide der var endnu mere genial, som jeg ikke lige havde tænkt på

Anmeld

31. august 2012

Julemusen

Jeg har en stor liste som jeg har købt brugt på guloggratis. Så er tingene i børnehøjde, nemme at komme til da tingene er sorteret i kasser og små papkuffertet:-)

Anmeld

31. august 2012

Julemusen

Jeg har en stor kiste som jeg har købt brugt på guloggratis. Så er tingene i børnehøjde, nemme at komme til da tingene er sorteret i kasser og små papkuffertet:-)

Anmeld

31. august 2012

Mussen2

Mette. skriver:

Lige et spørgemål. Hvor gammel Var dne børn før de fik lov at administrere selv? Står det på værelse eller?

Anmeld

31. august 2012

Mussen2

Mette. skriver:

Og de er super fine de kasser fra søstrene grene

Anmeld

31. august 2012

Mette.

Mussen2 skriver:

Lige et spørgemål. Hvor gammel Var dne børn før de fik lov at administrere selv? Står det på værelse eller?

Min datter er 2 år og 4 måneder. Alle ting som maling, perler, modellervoks og farver står i et skab hvor hun ikke kan nå det. Det bruges også kun under opsyn af enten far eller mig selv.

Jeg tør simpelthen ikke lade hende sidde med det selv endnu, for selvom hun ikke putter ting i munden mere ved man bare aldrig.

Anmeld

31. august 2012

TeamRocket

Netto har lige haft nogle fine kasser der ville passe til den slags. Sådan nogle af hård pap med søde motiver og friske farver.

Anmeld

31. august 2012

Mette.

Mussen2 skriver:

Og de er super fine de kasser fra søstrene grene

Ja, de er super fine og når der så er forskellige motiver til hver ting er det nemt at finde ud af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.