Sagen er den at jeg snart ender tilbage til mit job, her den 10 sep, sådan rigtigt tilbage. Var lige tilbage i 5 uger i juni/juli og har så hodt ferie/rest ferie her indt til 10 sep... Men skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke meget lyst til at komme tilbage. Jeg føler slet ikke jeg høre hjemme der længere, føler mig ved siden af og meget uvellidt.... Før jeg gik fra på barsel havde jeg det godt med de fleste af mine kollegaer, snakkede godt med dem og samarbejdede også godt sammen, nu føler jeg slet ikke de gider mig.... Ved ikke om der kan have noget med min vikar at gøre, måske har de været meget glade for hende og er trætte af at hun nu må forlade stedet fordi jeg kommer tilbage... Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde der på samme tid som min vikar også var der, og de virkede glade for hende. Jeg er jo pludselig blevet ny igen, altså jeg skal jo lige tilbage i tingene og lære folk at kende igen, jeg arbejder på et plejehjem og meget kan ændre sig på et år....Så kan godt forstå de er kede af at hun skal forlade dem... Hvis det kunne lade sige gøre og jeg havde et andet job havde jeg mest lyst til at sige bliv du bare, jeg finder noget andet.... Men jeg har været glad for mit job der, men der betyder også meget for mit arbejdsliv, at mine kollager også syntes om mig... Faktisk har jeg det som om de snakker når man forlader rummet, hvilke ikke er en rar følelse... Ved ikke hvorfor jeg pludselig har det sådan men håber meget det ændre sig hen af vejen..... Det er første gang jeg kommer tilbage til det samme job... Sidste gang skiftede jeg job da vi var flyttede under barslen til et sted meget lang væk fra det gamle job.... Er der andre som har haft samme følelser evd at skulle tilbage til jobbet???? 

Nu vil jeg bare nyde den sidste uge herhjemme for det går nok længe før jeg igen kan få fri i længre tid....
Anmeld