At vende tilbage på jobbet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Alexander&Lærke

Sagen er den at jeg snart ender tilbage til mit job, her den 10 sep, sådan rigtigt tilbage. Var lige tilbage i 5 uger i juni/juli og har så hodt ferie/rest ferie her indt til 10 sep... Men skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke meget lyst til at komme tilbage. Jeg føler slet ikke jeg høre hjemme der længere, føler mig ved siden af og meget uvellidt....  Før jeg gik fra på barsel havde jeg det godt med de fleste af mine kollegaer, snakkede godt med dem og samarbejdede også godt sammen, nu føler jeg slet ikke de gider mig.... Ved ikke om der kan have noget med min vikar at gøre, måske har de været meget glade for hende og er trætte af at hun nu må forlade stedet fordi jeg kommer tilbage... Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde der på samme tid som min vikar også var der, og de virkede glade for hende. Jeg er jo pludselig blevet ny igen, altså jeg skal jo lige tilbage i tingene og lære folk at kende igen, jeg arbejder på et plejehjem og meget kan ændre sig på et år....Så kan godt forstå de er kede af at hun skal forlade dem... Hvis det kunne lade sige gøre og jeg havde et andet job havde jeg mest lyst til at sige bliv du bare, jeg finder noget andet.... Men jeg har været glad for mit job der, men der betyder også meget for mit arbejdsliv, at mine kollager også syntes om mig... Faktisk har jeg det som om de snakker når man forlader rummet, hvilke ikke er en rar følelse... Ved ikke hvorfor jeg pludselig har det sådan men håber meget det ændre sig hen af vejen.....  Det er første gang jeg kommer tilbage til det samme job... Sidste gang skiftede jeg job da vi var flyttede under barslen til et sted meget lang væk fra det gamle job.... Er der andre som har haft samme følelser evd at skulle tilbage til jobbet????  

Nu vil jeg bare nyde den sidste uge herhjemme for det går nok længe før jeg igen kan få fri i længre tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Alexander&Lærke

Så mange som har set det, men ingen som har haft det på samme måde???

Anmeld

31. august 2012

M (:

Mette&Alexander skriver:

Så mange som har set det, men ingen som har haft det på samme måde???

Kender ikke til situationen, da jeg "kun" har været studerende hele mit liv og desuden aldrig har været på barsel, men ville ikke gå uden at sende et opmuntrende kram og et "det skal nok gå" i din retning! 

Anmeld

31. august 2012

Barejegsnartergravid

Kender det ikke, for skal først selv tilbage den 10. Og har ikke været derinde.efter.gik på barsel, men jeg frygter det også, men tror det er normalt. Jeg ved selvfølgelig ikke om de taler om dig når du forlader lokalet, men synes det lyder normalt man lige skal lære.hinanden at kende igen - ikke kun opgaverne men personligt - meget har.jo ændret sig det år, du er blevet mor og er nok den der har.ændret dig.mest, men også de har skulle finde andre rutiner og andre personer til at gøre det du har gjort, og de har jo bygget en hverdag op med en masse ting du ikke har været en del af, og det gør dig forståeligt nok til at være udenfor, og nu skal i lære hinanden at kende.igen...tror.det er.normalt uden selvfølgelig at vide.det

Anmeld

31. august 2012

Alexander&Lærke

Barejegsnartergravid skriver:

Kender det ikke, for skal først selv tilbage den 10. Og har ikke været derinde.efter.gik på barsel, men jeg frygter det også, men tror det er normalt. Jeg ved selvfølgelig ikke om de taler om dig når du forlader lokalet, men synes det lyder normalt man lige skal lære.hinanden at kende igen - ikke kun opgaverne men personligt - meget har.jo ændret sig det år, du er blevet mor og er nok den der har.ændret dig.mest, men også de har skulle finde andre rutiner og andre personer til at gøre det du har gjort, og de har jo bygget en hverdag op med en masse ting du ikke har været en del af, og det gør dig forståeligt nok til at være udenfor, og nu skal i lære hinanden at kende.igen...tror.det er.normalt uden selvfølgelig at vide.det

Rat at høre man ikke er helt alene om de tanker, ja tror du har ret i meget af det du skriver, håber mine tanker bliver vendt om til en positiv oplevelse........ 

Anmeld

31. august 2012

Alexander&Lærke

M (: skriver:

Kender ikke til situationen, da jeg "kun" har været studerende hele mit liv og desuden aldrig har været på barsel, men ville ikke gå uden at sende et opmuntrende kram og et "det skal nok gå" i din retning! 

tak for

Anmeld

31. august 2012

Mille82

Jeg tog konsekvensen og sagde mit arbejde op og begyndte at studere istedet. Jeg havde helt ondt i maven ved tanken om at skulle tilbage. Og jeg er lykkelig nu!

Jeg har mødt et par af mine tidligere kollegaer efterfølgende, og da de ikke så meget som hilste tilbage til mig, så blev jeg bare bekræftet i at det var den rigtige beslutning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.