Børnehavetaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.447 visninger
53 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Laulund87

Hvilken taske har jeres børnehavebørn? Og vis gerne billeder eller links

Har kigget på en Fjällräven, men den ser lidt lille ud og er også dyr.

Skal de ikke have den med til madpakke når de er på tur? For så skal den jo også være god at have på ryggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

bøllen

Som tidligere ansat i børnehave kan jeg anbefale dig og gå efter  en som sidder godt på ryggen og med mavespænde foran ( tropperne ryger ofte den )

Nogle børnehave har egne tasker, så de er ens når de er på tur.

Anmeld

30. august 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Skal de ikke have den med til madpakke når de er på tur? For så skal den jo også være god at have på ryggen

Vi giver Lærke en fjallraven mini i julegave (hun skal afsted i bh omkring marts) synes de er sååå fine

Anmeld

30. august 2012

132319

Fjällraven er mega elendig for deres små rygge, da der ikke er en bryststrop og den dermed nemt falder ned.

Min søn har denne fra Haglöfs (som i øvrigt er på tilbud på linket )

http://www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1019052

Den er SUPER god og har stropper både ved talje og brystet, så den opfylder de krav jeg havde til en god rygsæk for en barneryg

Anmeld

30. august 2012

Mette.

Laulund87 skriver:

Vi har en LEGO taske til EMilie. Den har også strop hen over brystet og gode polstrede stropper.

Anmeld

30. august 2012

bøllen

132319 skriver:

Fjällraven er mega elendig for deres små rygge, da der ikke er en bryststrop og den dermed nemt falder ned.

Den er SUPER god og har stropper både ved talje og brystet, så den opfylder de krav jeg havde til en god rygsæk for en barneryg

Bryst strop er ALFA & OMEGA til de små. Arbejdede i børnehave før, og sikker elendige tasker mange havde med. Og de børn havde mange problemer på tur.

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Hvis de skal bruges på tur, må jeg helt sikkert have fat i en ordentlig taske der er god for ryggen

Hvis de har egne tasker og det kun er til madpakken til og fra vuggestue, hvor den alligevel ligger i bilen, bliver det nok en Fjällräven

Anmeld

30. august 2012

2babygirls

132319 skriver:

Den sidder også klart bedst på ungerne på tur.
Det betyder utrolig meget at tasken ikke glider ned.

Anmeld

30. august 2012

LinLin

Mine har en fra stadium. Everest tror jeg den hedder.... Den er godt polstret og har spænde over brystet. Den koster 150 kr.

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Mette. skriver:

Vi har en LEGO taske til EMilie. Den har også strop hen over brystet og gode polstrede stropper.

Laver de små tasker? Troede kun de lavede skoletasker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.