Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musse21 skriver:Jeps skulle ringe til klinikken i dag for at høre hvordan det var gået med vores æg og sædseller Og hold nu godt fast 10 ud af 11 æg var befrugtetJUHUU er bare så glad .!!!
tarkoflen skriver: Uhh hvor fint! Stort tillykke Hvornår kan du få sat æg op så?
Uhh hvor fint! Stort tillykke Hvornår kan du få sat æg op så?
Musse21 skriver:Jamen enten i morgen eller lørdag?
tarkoflen skriver: Hvor er det spændende jeg alt hvad jeg kan for jer
Hvor er det spændende jeg alt hvad jeg kan for jer
Hey
Hvordan er det gået, har du fået sat æg op i dag eller blev det først i morgen? Er spændt på din Update?
Lou skriver: Hey Hvordan er det gået, har du fået sat æg op i dag eller blev det først i morgen? Er spændt på din Update?
Musse21 skriver: Jeps skulle ringe til klinikken i dag for at høre hvordan det var gået med vores æg og sædseller Og hold nu godt fast 10 ud af 11 æg var befrugtetJUHUU er bare så glad .!!!
Jeps skulle ringe til klinikken i dag for at høre hvordan det var gået med vores æg og sædseller Og hold nu godt fast 10 ud af 11 æg var befrugtetJUHUU er bare så glad .!!!
Musse21 skriver: hvor er det bare dejligt nogle følger medmen det er først i morgen formiddag
hvor er det bare dejligt nogle følger medmen det er først i morgen formiddag
spændende - jeg krydser
Knuz Jannie
Jamen jeg skal selv igennem det næste uge så jeg synes jo lidt spændende at følge med i hvordan det sket.. Hvordan kan det være det først bliver i morgen ? Er det ik mest normalt at få sat op to dage efter ÆU?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128