Ikke enlig endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at mig og min kæreste den senere tid har diskuteret meget og skændtes. Vi har 2 børn sammen.
I dag tog det åbenbart overndnfor ham da han blev sur over noget i morges, han mistede besindelsen og slog mig med flad hånd oven i hovedet.

Jeg har gået og været mut over han har valg at prioterere arbejde frem for os, selvom han mener noget andet.

Men altså det bare små ting det hele vi diskutere og skændtes om.
Men det i dag fik mig til at sige stop for det acceptere jeg bare slet ikke, men det er bare heller ikke nemt når man har været sammen i godt 5 år.
Jeg aner ikke hvilke muligheder der er og hvad jeg skal forholde mig til. For han har truet med at han vil gøre alt for jeg ikk får børnene og jeg vil v gøre alt for at vi ser dem lige meget så vidt som det er muligt, for det vil være bedst for børnene at vi stadig kan sammen selvom vi ikke er sammen, hvilket dog ikke er aktuelt endnu men nok bliver der da jeg står fast i hvad jeg har sagt.

Er anonym af personlige grunde da jeg har familie her inde og ikke vil ha det kommer videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Sagen er den at mig og min kæreste den senere tid har diskuteret meget og skændtes. Vi har 2 børn sammen.
I dag tog det åbenbart overndnfor ham da han blev sur over noget i morges, han mistede besindelsen og slog mig med flad hånd oven i hovedet.

Jeg har gået og været mut over han har valg at prioterere arbejde frem for os, selvom han mener noget andet.

Men altså det bare små ting det hele vi diskutere og skændtes om.
Men det i dag fik mig til at sige stop for det acceptere jeg bare slet ikke, men det er bare heller ikke nemt når man har været sammen i godt 5 år.
Jeg aner ikke hvilke muligheder der er og hvad jeg skal forholde mig til. For han har truet med at han vil gøre alt for jeg ikk får børnene og jeg vil v gøre alt for at vi ser dem lige meget så vidt som det er muligt, for det vil være bedst for børnene at vi stadig kan sammen selvom vi ikke er sammen, hvilket dog ikke er aktuelt endnu men nok bliver der da jeg står fast i hvad jeg har sagt.

Er anonym af personlige grunde da jeg har familie her inde og ikke vil ha det kommer videre.

Godt du står fast, selvom det naturligvis er sværere end svært. Jeg håber det er tomme trusler af arrighed, der får ham til true med børnene. Ellers dokumenter det som bevis, hvis det når så vidt. Håber ai finder ud af det på en måde hvor I begge kan opnå samarbejde. Mange tanker og knus 

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

Iiih, han skal da ikke slå....  Selvom det ikke lyder til at være hårdt eller noget så skal man da ikke slå... Æv...

Håber da at det "kun" er fordi det er lidt ophedet lige for tiden at han vil tage børnene fra dig.. For det ville da være super ærgeligt at skulle slås isteet for at klare den som voksne mennesker, der stadig kan snakke sammen...

til dig!

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Iiih, han skal da ikke slå....  Selvom det ikke lyder til at være hårdt eller noget så skal man da ikke slå... Æv...

Håber da at det "kun" er fordi det er lidt ophedet lige for tiden at han vil tage børnene fra dig.. For det ville da være super ærgeligt at skulle slås isteet for at klare den som voksne mennesker, der stadig kan snakke sammen...

til dig!

Det gjorde ondt har stadig lidt ondt i hovedet men nok om det

Han har desværre flere gange truet med det med børnene før de andre gange.der har været noget, da vi har tidligere haft mange problemer dog som vi fik løst uden nogen problemer og så har det kørt fint men han er gået for vidt den her gang.

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Godt du står fast, selvom det naturligvis er sværere end svært. Jeg håber det er tomme trusler af arrighed, der får ham til true med børnene. Ellers dokumenter det som bevis, hvis det når så vidt. Håber ai finder ud af det på en måde hvor I begge kan opnå samarbejde. Mange tanker og knus 

Han har sagt det flere gange det med børnene. Så tror ikk det er tomme trusler. Vi har nemlig tidligere haft mange problemer med at han ikke rigtig gad at være sammen med os eller sådan følte jeg det da han hele tiden havde gæster eller var ved nogen. Det har vi dog fået løst og det gik rigtig godt i noget tid men så startede det her der er i lufte. Lige nu.
Og jeg har ikke lyst til at byde mine børn at leve med mor og får der er sure på hinanden og diskutere og sådan for det er synd for dem og de bliver jo også påvirket af stemningen der hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.