SMS - øv er paronid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Mon ikke det bare er nysgerrighed så?

jo det var da helt sikker blot ment som en spøg

Men det der undre mig er HVOR hun ved det fra, for som skrevet bor hun IKKE her i byen men 10 km væk. Og vores hus ses ikke fra vejen af. Og mig bekendt kender hun ikke andre her i byen udover os.

Der ligger selvfølgelig lidt baggrund historie med hvorfor jeg ikke syntes det er så rart som jeg ikke er kommet ind på her.

Men føler der er nogen som holder øje, hvis du kan følge mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Det var det første jeg gjorde, men det vil hun ikke fortælle.

Hurra for gode venner. Skrev enda en forklaring på hvorfor jeg ikke var vild med det.

omg en *bip bip bip bip bip* 

Jeg havde gået helt amok hvis det var mig

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

omg en *bip bip bip bip bip* 

Jeg havde gået helt amok hvis det var mig

tjaaa hvad skal jeg lige gøre. Har spurgt flere gange Og enda forklaret HVORFOR jeg ikke lige syntes det var sjovt

Anmeld

30. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

jo det var da helt sikker blot ment som en spøg

Men det der undre mig er HVOR hun ved det fra, for som skrevet bor hun IKKE her i byen men 10 km væk. Og vores hus ses ikke fra vejen af. Og mig bekendt kender hun ikke andre her i byen udover os.

Der ligger selvfølgelig lidt baggrund historie med hvorfor jeg ikke syntes det er så rart som jeg ikke er kommet ind på her.

Men føler der er nogen som holder øje, hvis du kan følge mig

Det betyder nok ingenting som du selv skriver, men at føle sig overvåget osv, er virkelig ikke rart

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det betyder nok ingenting som du selv skriver, men at føle sig overvåget osv, er virkelig ikke rart

Kun for mig  nej og da slet ikke når man i forvejen står i en situation, hvor man skal bevise & forklare ....

Anmeld

30. august 2012

LilleLene

Anonym skriver:

tjaaa hvad skal jeg lige gøre. Har spurgt flere gange Og enda forklaret HVORFOR jeg ikke lige syntes det var sjovt

hvor træls altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.