Anonym skriver:
Jeg bliver nødt til at spørge .. Jeg kom vist til at træde min svigerinde over tæerne, jeg kom til en familie fest til at brokke mig lidt over det at være gravid, har i 30 uger haft svær kvalme, ondt i ledbåndene pga. Tidlig graviditet lige efter den anden, har døjet med blødning og bækkenløsning, blodmangel osv. Men altså, jeg kommer til at sige at jeg synes at det er mega hårdt, og at jeg glæder mig vildt meget til fødslen, og dermed ikke skulle være gravid mere.. Så får jeg et møgfald, om at jeg er ukaknemmelig, ufølsom overfor barløse der brændende ønsker en graviditet, hun bliver faktisk rigtig vred og sur på mig over at det var mig og ikke hende der var gravid når jeg nu ikke gad være gravid.. Jeg bliver selvf. Ked af det.. Og det var ikke meningen hun skulle høre mig. Men jeg bliver samtidig også ked af hendes udbrud, og bliver faktisk sur på hende, hvad gør jeg nu, venter jeg på en undskyldning, eller skal jeg undskylde til hende
ps. De har prøvet i 4 år ..
Nej jeg synes ikke du skal undskylde, lige som jeg heller ikke synes hun skal undskylde over for dig..
Jeg kan forstå jer begge 2 
Jeg har selv enormt svært ved at blive gravid, har mistet nogle gange og haft en del bio graviditeter, men derfor kan jeg godt glæde mig over andres lykke
Ikke alle har en nem graviditet og det respektere jeg.. Men jeg har så også dage, hvor det hele kan være lige meget, og jeg kan blive jaloux på jer herinde, familie og venner..
Den dag jeg fik at vide jeg ikke kunne få børn på normalvis, der fik min bedste veninde at vide hun var gravid.. Jeg var på intet tidspunkt ked over hendes situation, og idag er min gudsøn mit guld - Elsker ham så højt.. og ja, jeg har haft dage hvor jeg har tænkt "Hvorfor er det ikke mig" Men det er faktisk oftest min veninde der er ked af det på mine vegne..
Mon ikke hun har haft én af de dage, hvor det hele netop har været lige meget, bægeret har været tæt på at flyde over.. Og dine ord var netop det, der skulle til for at det flød helt over?
Du har lige så meget ret til at "brokke" dig over din situation, som vi andre har over vores