Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger denne heldragt, den er slet ikke brugt, måske et par gange, husker det ikke helt..... Men ser ud som en sprit ny...
Byd gerne med porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: Sælger denne heldragt, den er slet ikke brugt, måske et par gange, husker det ikke helt..... Men ser ud osm en sprit ny... Byd gerne med porto
Sælger denne heldragt, den er slet ikke brugt, måske et par gange, husker det ikke helt..... Men ser ud osm en sprit ny...
op
hvad er størrelse?
åh jeg har ikke fået skrevet det, men det er en str 98.
Mette&Alexander skriver: åh jeg har ikke fået skrevet det, men det er en str 98.
øv.. hvis den var i str. 86 eller 92......
kan du evt. måle den?? og hvad er din pris?
mil-ka skriver: øv.. hvis den var i str. 86 eller 92...... kan du evt. måle den?? og hvad er din pris?
Ja jeg kan godt få den målt, men den ligger pt. på vores loft hvor der er meget mørkt nu.... Den sælges billigt da jeg gerne vil af med den fx 60 ink.
Mette&Alexander skriver: Ja jeg kan godt få den målt, men den ligger pt. på vores loft hvor der er meget mørkt nu.... Den sælges billigt da jeg gerne vil af med den fx 60 ink.
ok, så jeg venter på målene..
Hej
hvis den er i str 98, vil jeg gerne give 60 inkl.
Hilsen
Anne
Solgryn skriver: Hej hvis den er i str 98, vil jeg gerne give 60 inkl. Hilsen Anne
kan du sende mig en pb, jeg kan nemlig ikke sende til dig???
Mette&Alexander skriver: Sælger denne heldragt, den er slet ikke brugt, måske et par gange, husker det ikke helt..... Men ser ud som en sprit ny... Byd gerne med porto
solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128