hjæææææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Anonym trådstarter

jeg er gravid (32 uger henne)

og har nu ondt forneden... det svier, men ikke klør...

og der er kommet nogle hvide blæreagtige nogle på skamlæberne... det ligner faktisk bumser...

kan det være svamp??

er der noget behandling man kan få uden recept?

eller synes i lige jeg skal vende den med lægen...?

jeg synes det er meget flovt... men ved jo godt at der er risiko som gravid pga. immunforsvar....

men synes det er pinligt.. har aldrig haft det før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Av av det lyder ik rart! Ville helt sikkert vende den med lægen, hurtigst muligt. Og husk på at lægen, nok højest sandsynligt har set ting der er både meget være og mere pinligt 

God bedring med det !! Vh stine

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Av av det lyder ik rart! Ville helt sikkert vende den med lægen, hurtigst muligt. Og husk på at lægen, nok højest sandsynligt har set ting der er både meget være og mere pinligt 

God bedring med det !! Vh stine

ja, jeg ved godt han er bedøvende ligeglad med hvad han ser dernede, og det er jo bare om at få behandling hurtigt...

men jeg er simpelthen så blufærdig... men kan heller ikke holde den irritation ud... så er ret overbevist om at det er svamp...

så ringer til ham imorgen tidlig

Anmeld

29. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

ja, jeg ved godt han er bedøvende ligeglad med hvad han ser dernede, og det er jo bare om at få behandling hurtigt...

men jeg er simpelthen så blufærdig... men kan heller ikke holde den irritation ud... så er ret overbevist om at det er svamp...

så ringer til ham imorgen tidlig

Jeg er også total blufærdig og ka slet ik ha når det ska rodes rundt der nede. Det ska bare overståes. Heldigvis er stoler jeg 100 procent på min læge, så det hjælper da lidt! Vh stine

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg er også total blufærdig og ka slet ik ha når det ska rodes rundt der nede. Det ska bare overståes. Heldigvis er stoler jeg 100 procent på min læge, så det hjælper da lidt! Vh stine

jeg stoler heldigvis også 100% på min læge... han er meget professionel.... så det er en lille trøst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.