At jeres exmand har fået lavet en indberetning om jer til kommunen?!?
Min har lige siddet og haft en samtale med deres sundshedsplejerske, i den kommune de bor i, om de problemer han har med vores datter når hun er på weekend hos ham.
Og så fortæller han om episoder, hvor jeg har glemt en jakke til dem, når jeg sætter dem på toget, hvilket jeg selvfølgeligt ringer og gør ham op,mærksom på, så han kan tage en med når han henter dem, eller en enkelt episode, hvor de 2-3 par bukser, jeg har til vores søn var beskidte og jeg ikke havde nået at vaske dem, og derfor gav ham et par meget lange knickers på hjem. Det er værd at bemærke at jeg ikke havde fået nogen flyverdragt med ned, da han kom på weekend, så var nødt til at give ham regnbukser på, da det jo var vinter og koldt.
Det andet han har nævnt, er at vores datter på 6 stadig har nogle lejlighedsvise problemer med at få tørret sig ordentligt. Jeg tager jævnligt fat i hende, men hun gider ikke. Det siger hun selv. Vi arbejde med det, når det blusser op igen, på forskellige måder.
Summa summarum er at der er lavet en indberetning på mig. Jeg tager det med ophøjet ro. Jeg ved, jeg er en god mor.
Men hvad sker der så nu?? Nogen, der kender til det??
Anmeld