Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KÆMPE kram herfra ♥ Og hvor har du ret i det du siger!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Hej..Ja så sluttede mit forhold til min kæreste gennem 6 år.. Desværre tog det for hårdt på forholdet at kæmpe for en baby.. Sexlivet blev skemalagt og kærligheden forsvandt desværre.. Vil med det her minde alle jer par som kæmper for en baby, om at huske hinanden.. forkæle hinanden.. Give slip på projektet så det ikke kun går op i det.. Elsk elsk elsk hinanden Bliver herinde og følger med på sidelinjen og hepper på jer alle.. Krammer herfra
Hej..Ja så sluttede mit forhold til min kæreste gennem 6 år.. Desværre tog det for hårdt på forholdet at kæmpe for en baby.. Sexlivet blev skemalagt og kærligheden forsvandt desværre.. Vil med det her minde alle jer par som kæmper for en baby, om at huske hinanden.. forkæle hinanden.. Give slip på projektet så det ikke kun går op i det.. Elsk elsk elsk hinanden Bliver herinde og følger med på sidelinjen og hepper på jer alle.. Krammer herfra
Det er jeg ked af at høre Men ja, hvor har du ret!
Det tog os 2 år og 4 IVF forsøg før jeg blev gravid. Og det var SÅ hårdt! Vi klarede den, men jeg kan virkelig godt forstå hvordan et forhold kan gå i stykker under sådan en proces.
Stort kram til dig.
Æv hvor er det ærgeligt...
Men du har så evigt ret, det skal ikke kun gå op i babykulder det hele, så bliver det svært at fokusere på den kærlighed man har til hinanden... Æv bæv altså....
- Det er jeg ked af at høre ;( .. Vi kæmper netop os her for en baby !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128