Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Haha hvor HERLIGT!!
Haha hvor HERLIGT!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Skønt med fri dag. Jeg har 2 tilbage så starter Elev tidenDejligt han kommer hjem og ny klippet ikke?Jeg er også ret vild med billedet
Skønt med fri dag. Jeg har 2 tilbage så starter Elev tidenDejligt han kommer hjem og ny klippet ikke?Jeg er også ret vild med billedet
Jo med den frække frisure klippet på en flodhest hos farmor og farfar
Ja det er lige om hjørnet, hor jeg inderligt håber det bliver gennemført fantastisk når nu du har kæmpet så længe for det
Hvor er han sød med "cigaren", der hænger skævt i mundvigen
Vh. Louise
MortilElias2010 skriver: Jo med den frække frisure klippet på en flodhest hos farmor og farfar Ja det er lige om hjørnet, hor jeg inderligt håber det bliver gennemført fantastisk når nu du har kæmpet så længe for det
Mamalou skriver: Hvor er han sød med "cigaren", der hænger skævt i mundvigen Vh. Louise
Hor er han sød - elsker udtrykket i hans ansigt
Babymor2010 skriver: Hor er han sød - elsker udtrykket i hans ansigt
Åh hvor er han sød. Silas "læser" ofte når han bliver skiftet
Tauf skriver: Se min lille skat læser avis:-):-)Ham og min mand sad sammen i sofaen og læste, jeg var bare nød til at ta et billede. Ja også så kom det lige i gennem picsArt:-)Men er han ikke sød?
Se min lille skat læser avis:-):-)Ham og min mand sad sammen i sofaen og læste, jeg var bare nød til at ta et billede. Ja også så kom det lige i gennem picsArt:-)Men er han ikke sød?
er bare helt vild med han også ligner en der virkelig forstår og fortolker det han sidder og læser
Så godt! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128