Vinterøj, hvad skal man købe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Levi&LilysMor

Highlander skriver:

Okay, så det er måske ikke meget mere stift end det lidt dyrere, når først det er vasket? Synes nemlig det føles sådan i butikkerne?

ikke hvad jeg har lagt mærke til, vil også tilføje at det dyre altså ikke altid er så godt, jeg har mange forskellige mærker herhjemme og det fra f.eks småfolk og molo ser virkelig meget forvasket og grimt ud efter få gange vask, og det gør tøj fra h&m ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Missq4

Highlander skriver:

Jeg synes bare tøjet fra Føtex/Bilka virker meget stift, men det er måske kun indtil det er blevet vasket?

Og det med ekstra for mellem benene vil jeg prøve at lægge mærke til

Jeg vil også gerne have sko der er brede og kan bøjes, troede bare ikke de var gode nok fra Føtex/Bilka, men dejligt at høre de er, det er altså hurtigt mange penge hvis man skal ud at betale 700 for et par sko når de endnu ikke går

Og godt at høre jeg ikke er den eneste der mener termotøj er overvurderet

Tillykke med graviditeten

jeg har været fint tilfreds med det fra bilka og føtex og mine drenge har ikke kunne slide deres op en gang kom der et hul på det ene knæ men det var fordi han havde gået igennem noget buske værk så en gren lige havde fået rigtig fat men ellers ikke og der er selvføldig forskel på det du kan købe i blika og føtex noget er godt og andet er ikke så godt men det syntes jeg man kan mærke når man kommer der ud og mærker på det men som sagt jeg har ikke være ked af de køb jeg har gjord mig i de to butikker

Anmeld

29. august 2012

Highlander

LevisMor skriver:

ikke hvad jeg har lagt mærke til, vil også tilføje at det dyre altså ikke altid er så godt, jeg har mange forskellige mærker herhjemme og det fra f.eks småfolk og molo ser virkelig meget forvasket og grimt ud efter få gange vask, og det gør tøj fra h&m ikke 

Ja i det almindelige hverdags tøj er jeg heller ikke fan af molo og småfolk netop pga det bliver forvasket

Anmeld

29. august 2012

Highlander

Missq4 skriver:

jeg har været fint tilfreds med det fra bilka og føtex og mine drenge har ikke kunne slide deres op en gang kom der et hul på det ene knæ men det var fordi han havde gået igennem noget buske værk så en gren lige havde fået rigtig fat men ellers ikke og der er selvføldig forskel på det du kan købe i blika og føtex noget er godt og andet er ikke så godt men det syntes jeg man kan mærke når man kommer der ud og mærker på det men som sagt jeg har ikke være ked af de køb jeg har gjord mig i de to butikker

Alle tiders, det er godt med gode erfaringer derfra

Anmeld

29. august 2012

L&V

Highlander skriver:

Min datter er 10 ½ måned og ligner en der snart begynder at gå  Hun skal til at starte i "dagpleje" nu, og jeg er på jagt efter noget godt blødt, varmt vintertøj.

Hvilke mærker har i gode erfaringer med?

Jeg har hørt man kan få nogle huer med ekstra for ved ørerne, så det ikke blæser igennem, kender i mærket?

Er det virkelig nødvendigt med termotøj - eller er det blot en modedille? Jeg tænker man ligeså godt kan købe noget dejligt fleece tøj og tage under regntøjet? Og så have en flyverdragt?

Hvilke varme sko bør man købe til en størrelse som endnu ikke går men stadig skal kunne være ude til vinter ?

Sikke en masse spørgsmål, håber i kan hjælpe

Jeg ku ikke undvære termotøj og ville bestemt ikke bytte med fleec da man ikke kan ånde i det... Det er melton der laver de huer bla.. Jeg har købt reima flyverdragt og har aldrig set noget det er bedre end det..Støvler her jeg ikke købt endnu

Anmeld

29. august 2012

Madam Blå

Highlander skriver:

Min datter er 10 ½ måned og ligner en der snart begynder at gå  Hun skal til at starte i "dagpleje" nu, og jeg er på jagt efter noget godt blødt, varmt vintertøj.

Hvilke mærker har i gode erfaringer med?

Jeg har hørt man kan få nogle huer med ekstra for ved ørerne, så det ikke blæser igennem, kender i mærket?

Er det virkelig nødvendigt med termotøj - eller er det blot en modedille? Jeg tænker man ligeså godt kan købe noget dejligt fleece tøj og tage under regntøjet? Og så have en flyverdragt?

Hvilke varme sko bør man købe til en størrelse som endnu ikke går men stadig skal kunne være ude til vinter ?

Sikke en masse spørgsmål, håber i kan hjælpe

Min datter er 10 mdr i dag, og hun går nok også inden for de næste tre måneder. Hun får først rigtige vinterstøvler, når hun kan gå rigtigt. Så ved jeg, hvordan hendes fod former sig, og kan bedre købe en god støvle. Og jeg køber dem i enten føtex eller bilka i år. Hun er så lille, og det er jo trods alt begrænset hvor meget hun går rundt, når hun kun er godt et år hen over vinteren.

Hun er ikke startet i dagpleje endnu, men hun får en flyverdragt, termotøj og regntøj. Og intet af det bliver dyrt. Igen, hun er så lille, og det er trods alt begrænset, hvor meget hun sidder i sneen og regnen. Så det bliver først til næste år vi skal ud og bruge en lille formue på det rigtig gode vintertøj. Det fra føtex og bilka er helt udemærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.