Highlander skriver:
Min datter er 10 ½ måned og ligner en der snart begynder at gå
Hun skal til at starte i "dagpleje" nu, og jeg er på jagt efter noget godt blødt, varmt vintertøj.
Hvilke mærker har i gode erfaringer med?
Jeg har hørt man kan få nogle huer med ekstra for ved ørerne, så det ikke blæser igennem, kender i mærket?
Er det virkelig nødvendigt med termotøj - eller er det blot en modedille? Jeg tænker man ligeså godt kan købe noget dejligt fleece tøj og tage under regntøjet? Og så have en flyverdragt?
Hvilke varme sko bør man købe til en størrelse som endnu ikke går men stadig skal kunne være ude til vinter ?
Sikke en masse spørgsmål, håber i kan hjælpe 
Min datter er 10 mdr i dag, og hun går nok også inden for de næste tre måneder. Hun får først rigtige vinterstøvler, når hun kan gå rigtigt. Så ved jeg, hvordan hendes fod former sig, og kan bedre købe en god støvle. Og jeg køber dem i enten føtex eller bilka i år. Hun er så lille, og det er jo trods alt begrænset hvor meget hun går rundt, når hun kun er godt et år hen over vinteren.
Hun er ikke startet i dagpleje endnu, men hun får en flyverdragt, termotøj og regntøj. Og intet af det bliver dyrt. Igen, hun er så lille, og det er trods alt begrænset, hvor meget hun sidder i sneen og regnen. Så det bliver først til næste år vi skal ud og bruge en lille formue på det rigtig gode vintertøj. Det fra føtex og bilka er helt udemærket 
Anmeld