Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Glad for at, høre.. Hvor mange æg tog de ud ? Har hørt man intet mærker ved ÆO
Glad for at, høre.. Hvor mange æg tog de ud ? Har hørt man intet mærker ved ÆO
Har ikke prøvet at få taget æg ud, men prøvet at få lagt æg op. Det var simpelthen så smertefuldt , og der blev "rodet" rundt i en halv time. Men efter hvad jeg ved, mærker de fleste stort set intet.
Held og lykke med dine æg
Musse21 skriver:Det gjorde slet ikke ondt... Men det har det der i mod gjordt bagefter.Det føltes som om mit underliv falder neden ud. Er det normalt??Og hvordan er det så når de skal op igen ??Håber nogen af jer kan hjælpe..
Musse21 skriver: Der var 12 æg de fik ud Tror det var meget godt..Håber heller ikke det er så voldsomt til ÆO..
Der var 12 æg de fik ud Tror det var meget godt..Håber heller ikke det er så voldsomt til ÆO..
Viventerdig skriver: Det er sku da rigtig godt gået ... Spændt på en opdate og glad for at, det ikke gjorde ondt med ÆU, det næsten det jeg frygter mest .. Knus
Det er sku da rigtig godt gået ... Spændt på en opdate og glad for at, det ikke gjorde ondt med ÆU, det næsten det jeg frygter mest .. Knus
tarkoflen skriver: Sådan havde jeg det også første gang, det gør dog også mega ondt på mig at få dem taget ud, så jeg er måske et dårligt eksempel til sammenligning men jeg læste at det er normalt at have lidt ondt! Hvis du er utryg så ring derud i morgen!ÆO mærkede jeg stort set ingenting til. Kun da de skiftede kateteret ud med et der var lidt hårdere, var det lige lidt ubehageligt, men ikke noget slemt. Min livmoder vender bagud, derfor var det nemmere at lægge dem tilbage med et hårdere kateter åbenbart Jeg alt hvad jeg kan for jeres små æggebasser
Sådan havde jeg det også første gang, det gør dog også mega ondt på mig at få dem taget ud, så jeg er måske et dårligt eksempel til sammenligning men jeg læste at det er normalt at have lidt ondt! Hvis du er utryg så ring derud i morgen!ÆO mærkede jeg stort set ingenting til. Kun da de skiftede kateteret ud med et der var lidt hårdere, var det lige lidt ubehageligt, men ikke noget slemt. Min livmoder vender bagud, derfor var det nemmere at lægge dem tilbage med et hårdere kateter åbenbart Jeg alt hvad jeg kan for jeres små æggebasser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128