Aftensmad, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. august 2012

**Ønskebabyen

Vi skal have kærestens faster og onkel til aftensmad idag, og vi aner simpelthen ikke hvad vi skal lave..

Det skal ikke være noget der er dyrt at lave/handle til.

Nogle gode forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Bebsesmoar

Ærtesuppe med brød til??! 

Gryderet med billigt kød i tern og alt godt fra køleren og skabet jævnet op til en gryderet?? 

Anmeld

29. august 2012

Tip!

Vi skal have abehjerne idag. Gå ind på dk-kogebogen. Den hedder abeHjerne ||. Mums det er godt

Anmeld

29. august 2012

GUSO

Her skal vi have græsk farsbrød med tzatziki og halve ovnbagte kartofler mums.... Glæder mig til aftensmaden..

Anmeld

29. august 2012

Holbæktrunten

**Ønskebabyen skriver:

Vi skal have kærestens faster og onkel til aftensmad idag, og vi aner simpelthen ikke hvad vi skal lave..

Det skal ikke være noget der er dyrt at lave/handle til.

Nogle gode forslag??

Hakkebøffer, frikadeller, mørbradgryde, kylling i ovn, karbonader... evt med tzazikki, flutes, bådekartofler i ovn og en god salat til... Eller flutes og bulgur/pasta/kartoffelsalat...

I dag skal vi have hakkebøffer med timiankartofler og hvidløgsstegte bønner i wok...

Anmeld

29. august 2012

**Ønskebabyen

Holbæktrunten skriver:

Hakkebøffer, frikadeller, mørbradgryde, kylling i ovn, karbonader... evt med tzazikki, flutes, bådekartofler i ovn og en god salat til... Eller flutes og bulgur/pasta/kartoffelsalat...

I dag skal vi have hakkebøffer med timiankartofler og hvidløgsstegte bønner i wok...

Mørbradgryde blev det til!

Tak for tippet.

Anmeld

29. august 2012

Holbæktrunten

**Ønskebabyen skriver:

Mørbradgryde blev det til!

Tak for tippet.

Velbekomme :0)
- Det er også lækkert, nemt og billigt

Anmeld

29. august 2012

**Ønskebabyen

BMHTL skriver:

Vi skal have abehjerne idag. Gå ind på dk-kogebogen. Den hedder abeHjerne ||. Mums det er godt

Lyder ret klamt, men smager garanteret fantastisk godt! Dog tror jeg jeg ville vælge grovpasta og så putte noget frisk basilikum i også

Anmeld

29. august 2012

**Ønskebabyen

Holbæktrunten skriver:

Velbekomme :0)
- Det er også lækkert, nemt og billigt

Tusind tak

Anmeld

29. august 2012

Tip!

**Ønskebabyen skriver:

Lyder ret klamt, men smager garanteret fantastisk godt! Dog tror jeg jeg ville vælge grovpasta og så putte noget frisk basilikum i også

Det smager Mega godt det var en god ide med basilikum, det skal jeg da lige have handlet også  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.