Har jeres det også sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2012

MyLove E

Hej piger.

Jeg er jo en meget bekymret mor. Så vi ville lige høre om i måske ikke kunne berolige mig.

Elisen fisen er jo endelig en meget glad og tilfreds dreng. Han har også sin HELT egen mening. Og han kan godt blive hidsig hvis der er noget der ikke er som han vil ha det.Ved da ikke hvor han har det temperament fra For jeg har det da stadig

Men det der bekymre mig er at han tit 2-3 gange om mdr har nogle VIRKELIG øv dage. Hvor han bare små græder og brokker sig hele dagen. Der er ingenting der kan gøre ham glad på sådan en dag
Jo hans sut og så side på armen.
Ved godt at det er normalt at ha en øv dag det har vi andre jo også . Men syntes bare det er tit han har dem. Jeg syntes jo ikke en så fin lille skøn dreng, burde ha så mange øv dage!

Har jeres børn på 15mdr også det sådan?

Knus den bekymre mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

MorDk

Herhjemme har vi også en MEGET temp.fuld dreng! Med sin HELT egen vilje. Det trækker tænder ud... men det er sådan han er og så tager vi den derfra! Men han kan sagtens have nogle dage i træk som bare er rigtig øv... Så er det bare vigtigt vi ikke har så mange aftaler mm. Tror han bliver mættet i vuggeren og har brug for ro... og hvis der er sket for meget så kammer han over... Faktisk er han altid MANDGAS-pyller...

Tror det er meget normalt...

Anmeld

29. august 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Herhjemme har vi også en MEGET temp.fuld dreng! Med sin HELT egen vilje. Det trækker tænder ud... men det er sådan han er og så tager vi den derfra! Men han kan sagtens have nogle dage i træk som bare er rigtig øv... Så er det bare vigtigt vi ikke har så mange aftaler mm. Tror han bliver mættet i vuggeren og har brug for ro... og hvis der er sket for meget så kammer han over... Faktisk er han altid MANDGAS-pyller...

Tak for dit svar:-) Glad for at jeg ikke er den eneste.
Her er det ikke nogen bestemt dag. De kommer bare.. Han havde det igår hvor han var sur hele dagen sagde Dp.. Håber han har det bedre i dag:-)

Anmeld

29. august 2012

Bellas Mor

MorDk skriver:

Vores datter er 3½ år. Og er også Mandags-pyllret!

Træt, uoplagt, kort lunte, småsur, gider ikke rigtigt aftensmaden - i hveerfald ikke uden brok!

Tror det er meget normalt... Jeg tager det med et snmil og giver hende den plads hun har brug for. Mandage er jo aldrig sjove

Anmeld

29. august 2012

MyLove E

Bellas Mor skriver:

Vores datter er 3½ år. Og er også Mandags-pyllret!

Træt, uoplagt, kort lunte, småsur, gider ikke rigtigt aftensmaden - i hveerfald ikke uden brok!

Tror det er meget normalt... Jeg tager det med et snmil og giver hende den plads hun har brug for. Mandage er jo aldrig sjove

Når han har de dage får han også lov til at bare gøre lidt som det passer ham. Jeg passer bare ekstra godt på ham de dage:-) Tak for svar:-)

Anmeld

29. august 2012

Tulle28

Dem havde vi riiiiigtig mange af i den alder! Min datter er 2,5 nu, men kan godt stadigvæk have øv dage, hvor der ingenting skal til før verden bryder sammen. Så tager vi den som regel med ro og hygger og krammer en masse (ja, det gør vi jo i forvejen, men liiiige lidt ekstra:-)) De har jo også et hektisk liv de små, især når de går i institution, så der er jo ikke noget at sige til det. Plus at de jo er i rivende udvikling, så der sker også en masse motorisk og oppe i knolden på dem.

Anmeld

29. august 2012

Mother-love

Vi har lige haft 14 dage hvor isabella var fuldstændig hysterisk og ingenting ville. Det er blevet bedre. Men ja hun har de dage i ny og næ. Jeg vil tro det er meget normalt. Da de begynder og finde ud af de kan have deres egen mening. Og deres lille hjerne forstår nu at de også kan have dårlige dage.

Isabella er også 15mdr

Anmeld

29. august 2012

IT-nørd

Tauf skriver:

Hej piger.

Jeg er jo en meget bekymret mor. Så vi ville lige høre om i måske ikke kunne berolige mig.

Elisen fisen er jo endelig en meget glad og tilfreds dreng. Han har også sin HELT egen mening. Og han kan godt blive hidsig hvis der er noget der ikke er som han vil ha det.Ved da ikke hvor han har det temperament fra For jeg har det da stadig

Men det der bekymre mig er at han tit 2-3 gange om mdr har nogle VIRKELIG øv dage. Hvor han bare små græder og brokker sig hele dagen. Der er ingenting der kan gøre ham glad på sådan en dag
Jo hans sut og så side på armen.
Ved godt at det er normalt at ha en øv dag det har vi andre jo også . Men syntes bare det er tit han har dem. Jeg syntes jo ikke en så fin lille skøn dreng, burde ha så mange øv dage!

Har jeres børn på 15mdr også det sådan?

Knus den bekymre mor

Freya på 14 måneder kan også have nogle øv dage, eller bare timer, men jeg er sikker på det er normalt. Hun er så glad, mild og udadvent, men er begyndt at vise sit temperament i situationer, hvor hun feks. gentagne gange kravler op på vindueskarmen (fra sofaen) eller tager CD'er ned fra reolen. Hun kan sagtens afledes, men når hun rigtigt er på tværs, får hun at vide, at det vil jeg ikke have og hun svarer igen! Det er altså lidt vildt at se det lillemenneske stå og kigge på en og sige noget der ligner "arghhh", meget højt og med en vred tone. Første gang havde jeg svært ved at holde masken, men nu lader vi som ingenting og finder en anden ting, hun kan lave.

Vi ved ikke hvor meget er arveligt da hun er i pleje hos os og har været det fra fødslen. Vi kan dog se, at den sociale arv er begyndt at vise sig. Hun har en fed humor, er med på det værste, især med vores egne dreng på 13 år og forstår at grine med når vi fjoller og er bare fræk som pokker (og hun ved det )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.