... uden mig....
Min mand og jeg har to børn. Nor som blev 2 i april og Lærke som bliver 5 til oktober.
Min mand har før været afsted fra fredag til søndag hvis han har haft aftaler. Ikke ofte, men det er da sket nogle gange i årenes løb.
Det fungere meget fint.
Engang i mellem (nok max 10 gange) har min mand og jeg været til fest hvor mine forældre så har passet Nor og Lærke.
Vi har aflevert dem fredag eftermiddag og så har mine forældre afleveret dem hos os lørdag ved 11 tiden.
Nu er jeg igang med en eksamens periode (2 eksamner og 1 bachelor) som startede 27 august og slutter 17 januar.
Så jeg ved hvad min tid skal gå med...
Min mands søster bor i England, så vi har arrangeret en lille mini ferie for min mand og datter. De tager afsted lørdag morgen og kommer hjem tirsdag aften...
Puha jeg synes bare det er helt underligt at skulle undvære Lærke så længe....... Snakkede med Lærke om hvor mange nætter de skulle sove der og så sagde hun "mor jeg kan bare smse til dig... eller ringe... :-) "
Prøver ikke at vise Lærke jeg synes det er længe. Og vi taler om alt det sjove hun skal. Hun glæder sig meget. Hun skal over til kusine Maya Sofia på snart 3 år.
Men åååhhhh hvor jeg synes det er længe hun skal være væk....
kan faktisk næsten græde over det nu :-(
Anmeld