Hjælp, Uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. august 2012

TR

Godmorgen alle i morgen friske piwer ..

- Jeg har et spørgsmål, jeg håber nogle herinde kan hjælpe mig med ..

Jeg er færdig uddannet kontorassitent her d. 26 sep. meeeeen som i alle nok ved, er der jo ikke rigtig noget arbejde ..

Så har tænkt lidt på, at jeg vil igang med lægesekretære, måske uddannelsen .. ( Jeg skal jo på dagpenge , når jeg er færdig den 26.sep. hvordan er det ? kan man få lov at tag enkel fag på VUC, når man er på dagpenge? - Skal nemlig gør mig bedre til nogle fag.)

Mit spørgsmål, kan man godt søge ind og arbejde for det, uden uddannelsen ? og er det kun ved læger man kan søge ? ..

og er det muligt med min kontoruddannelse ..

Beklager ALLE de spørgsmål ..

- VIL bare gerne have et arbejde og tjene nogle ordenlig penge hihi ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Jupiter

Du kan sagtens søge arbejde som lægesekretær med en kontorbaggrund. Du skal bare være opmærksom på at de med stor sansynlighed vil være en uddannet lægesekretær hvis der er en sådan blandt ansøgerne.

Selvom du har mange af de administrative funktioner, så mangler du "klinik-delen", og det prioriterer de mange steder.

Men hvis der nu er mangel på lægesekretærer, så har du da en fordel og god mulighed for måske at være heldig

Anmeld

29. august 2012

TR

Jupiter skriver:

Du kan sagtens søge arbejde som lægesekretær med en kontorbaggrund. Du skal bare være opmærksom på at de med stor sansynlighed vil være en uddannet lægesekretær hvis der er en sådan blandt ansøgerne.

Selvom du har mange af de administrative funktioner, så mangler du "klinik-delen", og det prioriterer de mange steder.

Men hvis der nu er mangel på lægesekretærer, så har du da en fordel og god mulighed for måske at være heldig

Nemlig

Har lidt planer om at uddanne mig til det ..