Første gang hun er syg - det er hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2012

KLN

Ved godt at jeg måske er lidt pivet. I 10 måneder har jeg simpelthen ham den nemmeste baby ever. Altid glad og godt tilpas, har sovet igennem fra dag et. Der er aldrig nogle problemer, når andre skal passe hende osv.

Nu er hun så startet i dagpleje og er for første gang blevet syg med snot, hoste og svingende feber. Sådan har det stået på i 1½ uge - selvfølgelig mest om natten.

Ved det er noget pjat fra min side, men vil bare gerne høre fra andre der er/har været i samme situation. Har nok bare brug for at vide, at det går over igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Julemusen

Det skal nok gå over. Mange børn bliver lidt syge efter dexer starte i dagpleje. Hæv sengen i hovedenden så han lette jan trække vejret og bihulerne ikke bliver for trykket :-)

Anmeld

29. august 2012

KLN

Kitty-Katten skriver:

Det skal nok gå over. Mange børn bliver lidt syge efter dexer starte i dagpleje. Hæv sengen i hovedenden så han lette jan trække vejret og bihulerne ikke bliver for trykket :-)

Tak for råd

Anmeld

29. august 2012

Alexander&Lærke

Ja det skal nok gå over igen, og ja det er altid hårdets om natten når de er syge, for det går udover nattesøvnen hos mor.... Min datter og søn for den sags skyld er også sjældent syge. Så det er også rigtigt hårdt når de så endelig er det...

Men ja et godt råd, hæv hovedgæret og giv saltvands dråber det hjælper. Og husk forkølelse kan godt være nogle uger for det er ovre, men med tiden bliver det bedre og nattesøvnen bliver god igen...

Anmeld

29. august 2012

Frk. Himmelblå

God bedring til hende!

(Husk frisk luft og køligt, hvor hun (I) sover, hæv hovedenden af madrassen/sengen)

Anmeld

29. august 2012

KLN

Mette&Alexander skriver:

Ja det skal nok gå over igen, og ja det er altid hårdets om natten når de er syge, for det går udover nattesøvnen hos mor.... Min datter og søn for den sags skyld er også sjældent syge. Så det er også rigtigt hårdt når de så endelig er det...

Men ja et godt råd, hæv hovedgæret og giv saltvands dråber det hjælper. Og husk forkølelse kan godt være nogle uger for det er ovre, men med tiden bliver det bedre og nattesøvnen bliver god igen...

Vi begyndte med de der saltvandsdråber igår (kendte dem slet ikke) og de har virkelig os gjort underværker! Hun sov meget bedre i nat, selvom hun stadig var vågen nogle gange..

Anmeld

29. august 2012

Alexander&Lærke

KLN skriver:

Vi begyndte med de der saltvandsdråber igår (kendte dem slet ikke) og de har virkelig os gjort underværker! Hun sov meget bedre i nat, selvom hun stadig var vågen nogle gange..

Ja de er nemlig rigtige gode, de der saltvandsdråber, Det kan lindre meget hurtigt... Så godt i fik dem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.